וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוד בואלס מונה למאמן הג'טס, ג'ייסון גארט סיכם על חוזה חדש

14.1.2015 / 9:39

הסילונים מינו את מתאם ההגנה של אריזונה כמחליפו של רקס ריאן. ג'ים שוורץ עזב את בפאלו, גרג רומן הגיע. מאמן הקאובויס יקבל 30 מיליון לחמש שנים. קית' באטלר החליף את דיק לבו בפיטסבורג

טוד בואלס מאמן ניו יורק ג'טס. Michael Perez, AP
אתגר חדש בניו יורק. בואלס/AP, Michael Perez

בשעה שארבע הפיינליסטיות ב-NFL מתכוננות לגמרי החטיבות ביום ראשון, שאר קבוצות הליגה כבר חושבות על העונה הבאה. הלילה (בין שלישי לרביעי), ניו יורק ג'טס הודיעה על מינויו של מאמן חדש, טוד בואלס.

בואלס בן ה-51 שימש בעונה החולפת כמתאם ההגנה של אריזונה ועזר לקבוצה להגיע לפלייאוף, תוך שהיא מציגה יכולת הגנתית נהדרת במשחקים רבים. הוא יחליף בתפקיד את רקס ריאן, שאימן את הג'טס במשך שש עונות לפני שפוטר ועבר לאמן את בפאלו. עבור בואלס מדובר בפעם הראשונה בה הוא מחזיק במשרת המאמן הראשי, כאשר הוא הדריך במשך שלושה משחקים את מיאמי ב-2011, לאחר פיטוריו של טוני ספראנו. בואלס עבד כמאמן הדפנסיב-בקס בג'טס בעונת 2000.

* בינתיים, בבפאלו, ג'ים שוורץ שוחרר מתפקידו כמתאם ההגנה של הקבוצה. לעומת זאת, גרג רומן מונה לתפקיד מתאם ההתקפה, לאחר שהחזיק במשרה דומה בסן פרנסיסקו בעונה החולפת.

* על פי דיווחים, ההצלחה היחסית של דאלאס, שחזרה לפלייאוף לראשונה מ-2009 והעפילה עד חצי גמר ה-NFC, סידרה לג'ייסון גארט חוזה חדש בקבוצה. המאמן, שמוביל את דאלאס מאמצע עונת 2010, ימשיך לחמש שנים נוספות תמורת 30 מיליון דולר.

דמארקו מארי שחקן דאלאס קאובויס עם המאמן ג'ייסון גארט. Elsa, GettyImages
ממשיך בטקסס. גארט/GettyImages, Elsa

* ג'ון אלווי הגיע אמש למסיבת עיתונאים ראשונה לאחר עזיבתו של ג'ון פוקס את דנבר ואמר: "בשנה שעברה אמרתי שאני מאוכזב שלא שיחקנו טוב יותר ברגעי סיום העונה. אני אומר את זה שוב עכשיו. אתה רוצה שהקבוצה שלך תצא מהמשחק האחרון של העונה כשהיא בועטת וצורחת ואני לא חושב שזה קרה בשנתיים האחרונות. אני מאוכזב מכך שלא הייתה לנו יותר תשוקה מול הקולטס".

* לאחר עזיבתו של דיק לבו האגדי את תפקיד מתאם ההגנה של פיטסבורג, מי שנבחר לרשת אותו הוא קית' באטלר, שהיה מאמן הליינבקרים של הקבוצה מאז 2003 ועבד בצמוד ללבו לאורך למעלה מעשור.

* ארון רוג'רס מוכן לביקור בסיאטל ולמפגש מול ריצ'רד שרמן: "אני חייב להיות מודה אליו. אני לא מפחד ממנו, אבל נותן לו המון כבוד. תראו את המספרים שלו, הם לא משקרים. למרות זאת, לא אפחד לזרוק לכיוון שלו".

* הליגה הודיעה כי מאמני הפרובול העונה יהיו הצוותים של בולטימור ושל דאלאס. בולטימור נבחרה כמחליפת חירום לדנבר לאחר עזיבת ג'ון פוקס. מאמן הרייבנס, ג'ון הארבו, הודה אמש: "לא הטריקים הם מה שניצח לניו אינגלנד את המשחק מולנו" והוסיף כי הוא מקווה שמתאם ההתקפה שלו גארי קוביאק יישאר בתפקידו, אולם קוביאק הוא אחד המועמדים המובילים למשרת המאמן הראשי בדנבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully