וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר מזרחי: "לא מחפש ריספקט מאנשים, נשיג את הריספקט"

14.1.2015 / 8:37

ברק בכר אמר שקבוצתו לא מקבלת כבוד מתחילת השנה, והקשר מאמין שהתוצאות מוכיחות את האיכות של קרית שמונה. איזי שרצקי עדיין לא נתן אור ירוק לשחרורו של אדריאן רוצ'ט

one

קשרה של עירוני קרית שמונה אדריאן רוצ'ט עשוי לעזוב את הקבוצה כבר בחלון ההעברות הנוכחי, וזאת לאור התעניינות של כמה קבוצות, בראשן מכבי פתח תקווה והפועל רעננה. בקרית שמונה מודעים לאפשרות שרוצ'ט יעזוב, וזאת לאור העובדה שמתחילת העונה השחקן לא מקבל את ההזדמנות כשחקן הרכב אלא כשחקן ספסל בלבד. לפי גורמים בקרית שמונה הבעלים איזי שרצקי לא מתלהב מהאפשרות שרוצ'ט יעזוב, ולכן בשלב זה הוא עדיין לא נתן אור ירוק לשחרורו. עם זאת, ייתכן שההצעות מרעננה ופתח תקווה יביאו בסופו של דבר לכך ששרצקי יסכים לשחרור ורוצ'ט ימצא עצמו באחת מהשתיים.

אופיר מזרחי שחקן עירוני קרית שמונה (שמאל) מול אמייה טגה שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
אופיר מזרחי שחקן עירוני קרית שמונה (שמאל) מול אמייה טגה שחקן הפועל עכו/אדריאן הרבשטיין

בינתיים בקרית שמונה היו שבעי רצון מהניצחון על הפועל עכו וההעפלה לשלב הבא בגביע המדינה. למרות שהיכולת של הקבוצה שוב לא הייתה טובה, בקרית שמונה משוכנעים שאין זה מצביע על מגמה כלשהי, ושהנצחון הוא המטרה היחידה במשחקי גביע. המאמן ברק בכר אף אמר לשחקנים דברים ברוח זו במחצית המשחק.

"זה היה משחק לא טוב שלנו, אבל בגביע הכי חשוב זה לעבור שלב ולא משנה באיזו דרך", אמר הקשר הצעיר אופיר מזרחי. "שלטנו ברוב המשחק ולחצנו כמה שאפשר". מזרחי דיבר גם על כך שמאמנו ברק בכר אמר שהקבוצה לא מקבלת ריספקט כבר מתחילת השנה: "יכול להיות, אני לא מחפש ריספקט מאנשים, זה מי שאנחנו ואנחנו נשיג את הריספקט הזה. גביע וליגה זה דבר שונה ואני מקווה שנחזור לעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully