וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע שחררה את דניאל אסקלינג, שנמצא בדרכו לאשדוד

14.1.2015 / 12:04

השחקן צפוי להיפגש עם קלינגר ויחל להתאמן בקבוצה. אג'ידה על ההעפלה בגביע: "בכיתי כשלא עליתי לאליפות אפריקה. פה חולמים על תארים". פאיוביץ' שנפצע ייבדק, נמשכים המגעים עם עטר ולוי

one

הפועל באר שבע שחררה הבוקר (רביעי) את הבלם השבדי ממוצא יהודי דניאל אסקלינג, שנמצא בדרכו למ.ס אשדוד. על פי סיכום בין המועדונים, אסקלינג יחל עוד היום בהתרשמות בקבוצה של ניר קלינגר, שמאחור יותר אמורה להעירך פגישה בין השחקן למאמן במטרה לצמרפו לאשדוד. באר שבע מחפשת בלם וכידוע פנתה לעידו לוי.

במועדון ממשיכים לנהל מגעים לצירופו של אלירן עטר. "זה נמרח יותר מדי זמן, בימים הקרובים, עד תחילת השבוע, נדע סופית מה קורה עם עטר", אמרו בבאר שבע. החלוץ מוכן להגיע לישראל ודרש תחילה 400 אלף דולר לעונה, בעוד שהאדומים הציעו 300. השחקן מצפה שבאר שבע תשדרג את ההצעה ותחתים אותו על חוזה לשנתיים וחצי. גם המגעים לגבי צירופו של בלם מכבי נתניה עידו לוי נמשכים. "הוא שחקן מעניין, ועדיין נמצא על הפרק", אמרו.

למרות שמדובר ביריבה מהליגה הלאומית, בהפועל באר שבע חששו אתמול (שלישי) מאוד לפני המשחק מול מכבי הרצליה בידיעה שהדחה מהמפעל אחרי ההפסד מול רעננה תוביל למיני-משבר. אבל אז הגיע ויליאם סוארס והוכיח שוב מדוע הפועל באר שבע מתעקשת שיישאר מדי שנה.

"יכול להיות שיש בעיה מול קבוצות שבאות להסתגר ולצופף את המשחק. אלישע לוי עובד איתנו על זה באימונים, מלמד איך לרווח את המשחק, אבל בפועל זה לא פשוט. גם היריבה לומדת איך לעמוד ולצופף מולנו. מה שחשוב זה שאנחנו כבר בשלב הבא", אמרו שחקנים בסיום.

כמו כן, גל הפציעות לא פוסח גם הפעם על אלישע לוי. טומיסלב פאיוביץ' שנפצע והוחלף בגל אראל סובל ממתיחה באזור האגן והיום תיבדק חומרת הפציעה.

מאור בוזגלו, הפועל באר שבע, מול ינון אליהו, מכבי הרצליה. ברני ארדוב
היה קשה, העיקר שנגמר בניצחון. באר שבע/ברני ארדוב

"בגביע הכי חשוב לעלות שלב, כי אתה יכול לשחק טוב להפסיד ואז לבכות", אמר השוער אוסטין אג'ידה. "יש לנו אופי כדי ללכת עד הסוף אבל צריכים לתקן טעויות לקראת המשחקים הבאים. יש תקופות פחות טובות בכדורגל בכל קבוצה, אבל יש עוד דרך ארוכה. כולם, כולל אותי, צריכים להשתפר". אג'ידה נשאל על המשא ומתן שהחל לגבי החוזה שלו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במסגרת המגעים קיבל השוער הצעה לחתום לשלוש שנים. "אני לא מתעסק בחוזה שלי כרגע, אלא רוצה לתת 100 אחוז עבור באר שבע בכל משחק. זה הכי חשוב", אמר השוער. "בכיתי הרבה אחרי שלא עלינו לאליפות אפריקה (עם נבחרת ניגריה, א"י), אבל אני שמח להיות בהפועל באר שבע כי כולם כאן חולמים לזכות בתארים".

בשבוע הבא תגיע באר שבע לבית הדין של ההתאחדות, שם תעמוד לדין בגין הדלקת האבוקות של האוהדים לפני המשחק מול מכבי תל אביב. לחובת המועדון עומד עונש רדיוס על תנאי, ושם יטענו כי הם עשו פעולות במטרה למנוע מקרים כאלה.

עוד באותו נושא

אלישע לוי מודה: "אין כמעט מה לקחת ממשחק כזה"

לכתבה המלאה

עדכון ראשון: 08:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully