וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן חזר למגרשים אחרי חצי שנה: "תחושה מדהימה"

13.1.2015 / 18:32

הקשר הישראלי של אינגולשטאט, ששבר את עצם השוקית במשחק אימון ביולי, שותף ב-3:4 על אונטרהאכינג במשחק הכנה: "אני מרגיש מצוין. רוצה לעבוד קשה ולחזור ליכולת בה הייתי לפני הפציעה"

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאט. GettyImages
מקווה לסיים את העונה בבונדסליגה הראשונה. אלמוג כהן/GettyImages

אלמוג כהן חזר הערב (שלישי) למגרשים ושותף במשחק לראשונה מאז הפציעה במשחק האימון של אינגולשטאט נגד רד בול זלצבורג בחודש יולי, לפני כחצי שנה. הקשר הישראלי, שעבר תהליך שיקום אחרי שבר בעצם השוקית, נכנס במחצית השנייה כשקבוצתו גברה 3:4 על אונטרהאכינג במשחק הכנה לקראת חזרתה של הבונדסליגה השנייה לפעילות.

"תחושה מדהימה לחזור לשחק אחרי כל כך הרבה זמן", אמר אלמוג כהן לוואלה! ספורט. "אני מרגיש מצוין, ברוך השם. עכשיו צריך להמשיך לעבוד קשה. פיזית לא היה לי קשה בכלל, אני מרגיש טוב ויוצא בתחושה מצוינת למחנה האימונים במרבייה בספרד. אני יודע שאני צריך להיכנס לכושר בהדרגתיות, אבל אני בא לעבוד קשה ולחזור לאותה היכולת בה הייתי לפני הפציעה".

אינגולשטאט הסתדרה ללא הקשר הישראלי ויצאה לפגרת החורף כשהיא במקום הראשון בליגת המשנה הגרמנית, עם 40 נקודות אחרי 19 מחזורים, כשלקרלסרוהה השנייה יש 33 נקודות. אינגולשטאט תחזור לליגה ב-6 בפברואר, אז תתארח אצל גרויטר פירת.

בעונה שעברה רשם כהן 22 הופעות במדי הקבוצה (21 בהרכב) כשהוא כבש שער אחד והורחק פעמיים. בחלק מהמשחקים אף ענד את סרט הקפטן. הקשר נמצא בגרמניה מאז קיץ 2010, פרט לתקופת השאלה של חצי עונה בהפועל תל אביב (2012/13).

  • עוד באותו נושא:
  • אלמוג כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully