וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "עברנו שלב, אבל המחמאות לגבעת אולגה"

13.1.2015 / 15:29

מאמן מכבי פתח תקוה החמיא ליריבה שהקשתה על שחקניו בגביע המדינה: "היינו צריכים להיראות יותר טוב". מחי אילוז: "הבאנו כבוד לשכונה. אלילת המזל הייתה לצדם, אבל יצאנו גדולים"

מאמן מכבי פתח תקוה רן בן שמעון. שלומי גבאי
"גדלתי במגרשים כאלה". בן שמעון/שלומי גבאי

למרות ששיחקה היום (שלישי) במשך 55 דקות מול 10 שחקנים, מכבי פתח תקוה התקשתה בדרך לניצחון על מ.ס גבעת אולגה בסיבוב ח' של גביע המדינה. הקבוצה מליגה א' איבדה את דקל כהן בכרטיס אדום בדקה ה-35, אבל הצליחה להשוות ל-1:1 בדקה ה-86. משה לוגסי שנכנס כמחליף במדי האורחת, החזיר לה את היתרון בדקה ה-88 והבטיח ניצחון.

"עברנו שלב, אבל המחמאות לאולגה", אמר מאמן פתח תקוה, רן בן שמעון, "הם קבוצה טובה. את זה אפשר לחוות רק בגביע. אי אפשר לצחוק על הסיטואציה, אני גדלתי במגרשים כאלה. אתה אף פעם לא יודע איך המשחקים האלה יעברו. היינו צריכים להיראות הרבה יותר טוב אבל זה גביע. ממשיכים הלאה".

על השאלה את מי היה רוצה לפגוש בשלב הבא, ענה בן שמעון: "אנחנו לא מבדילים בין גדולות לקטנות. מה שיבוא עלינו, נשתדל לעבור".

מאמן גבעת אולגה, צחי אילוז: "הבאנו כבוד לשכונה, לאוהדים ולבעלים מאור פחימה. אני האחרון שאוהב מחמאות. המשחק הוכיח מי אנחנו. בשמונה ותשעה שחקנים המשכנו לתקוף. ב-11 מול 11 היה יותר קל. אלילת המזל הייתה לצדם, אבל אנחנו יצאנו גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully