וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מחמוד קנדיל חזר לאימונים

13.1.2015 / 14:37

השוער צפוי להיעדר לפחות עוד מחזור אחד עד שיהיה כשיר במאה אחוז לשוב למגרשים. רן קדוש יהיה כשיר למשחק הגביע. נציגי קאסום שוחחו עם ההנהלה, השחקן עשוי להישאר בסופו של דבר בקבוצה

מחמוד קנדיל חזר לאימוני בני סכנין ועשוי להיות כשיר תוך שבוע-שבועיים לחזור למגרשים. השוער שנפצע באצבע מול הפועל באר שבע אמור היה לחזור לאימונים לפני זמן מה אך מבדיקות שעשה עלה שהוא זקוק למנוחה נוספת, ורק כעת הוא ישוב להתאמן. כך או כך, למשחק הגביע מול מכבי יבנה ביום חמישי הוא לא יהיה כשיר, וכך גם למשחק הליגה שאחריו. בקבוצה היו מרוצים מהעובדה שרן קדוש הצליח להתאמן והוא צפוי להיות כשיר ליום חמישי. בסכנין מרוצים מההופעות של קדוש, ולא מן הנמנע כי יירשם מאבק על אפודת השוער הראשון כשקנדיל יחזור.

במועדון ממשיכים בניסיונות לאתר חיזוק לקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי ובודקים אפשרות של צירוף זרים לסגל. עידו אקסברד עדיין על הפרק אך בסכנין פסימיים לגבי האפשרות שאחי נצרת תשחרר את השחקן שנמצא בכושר שיא.

אחמד קאסום שמאוכזב מאוד ממעמדו מבוקש בבני לוד אך לאחר שיחה שנערכה עם כמה מחברי ההנהלה החליט השחקן להישאר בשלב זה בקבוצה. למרות זאת, גורמים במועדון אמרו שאם מעמדו של השחקן לא ישתפר לקראת סוף מועד ההעברות הוא יבקש לעזוב רשמית, כשלוד ומספר קבוצות מליגת העל על הפרק.

מוחמד קנדיל שוער בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
עוד צעד אל עבר חזרה למגרשים. קנדיל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully