וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ניר רמת השרון - מכבי חיפה: אלון תורג'מן יפתח

13.1.2015 / 14:29

גם מיצ'ל וראיוס ב-11 של המאמן לקראת רמת השרון. המאמן באסיפה: "היו דברים שלא אהבתי לראות מול מכבי ת"א". אבוחצירא מוצהב, גבאי בסגל. שאבו: "חיפה מועדון גדול, אבל הכל אפשרי"

ברמת השרון ערכו הערב (שלישי) את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מחר מול מכבי חיפה (18:45). המאמן חיים שאבו, שרק בשבוע שעבר עבר להפועל רעננה ואז חזר לקבוצה, עדיין מתלבט, בעיקר לגבי שלושה שינויים ביחס להרכב שפתח בשבת. החלוץ לירן שריקי ומיכאל זנדברג נמצאים בתמונת ההרכב ויאבקו על מקומם עם שלום אדרי ורייאן גרכד. סאן מנחם חוזר מהרחקה ועשוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי במקום מאור קנדיל. בסגל של שאבו נמצאים בין היתר אבי סטרול הוותיק, בן אלגרבלי שהגיע בהשאלה מהפועל באר שבע, רן קוז'וך, בן אז'ובל ויוסי שבחון.

"מכבי חיפה זאת מכבי חיפה, מועדון גדול. אבל צריך לזכור שמדובר במשחק אחד, בבית שלנו", אמר שאבו הערב, "נבוא עם כל האנרגיות שלנו והמוטיבציה שדרושה, בתקווה לעבור. זה לא בשמיים, הכל אפשרי".

הרכב משוער: גולן אלקסלסי, לירן קצב, אבי סטרול, בן אלגרבלי, סאן מנחם (מאור קנדיל), קאסם נאג'ר, רן קוז'וך, בן אז'ובל, מיכאל זנדברג (רייאן גרכד), יוסי שבחון, לירן שריקי (שלום אדרי).

אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחזור להרכב? אלון תורג'מן/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה תנסה להתאושש מהתבוסה הקשה שעוברת עליה וההפסד הכואב למכבי תל אביב. חיפה פרסמה את הסגל למשחק ממנו עולה כי אלעד גבאי ייכלל ב-18, בעוד ששמעון אבוחצירא המוצהב בחוץ. הבלם הצעיר עאיד חבשי בפנים. גוסטבו בוקולי תורגל בהרכב וגם אלון תורג'מן יפתח. מרקו בלבול שוחח עם השחקנים ואמר להם: "היו דברים שלא אהבתי מול מכבי תל אביב, אבל עליהם עוד נעבוד. אבל מחר בגביע לא נוכל לתקן אם נפסיד".

ההרכב שתורגל: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, אוראל דגני, מתן אוחיון, טאלב טואטחה, מיצ'ל, גוסטבו בוקולי, רובן ראיוס, חן עזרא, אלון תורג'מן, ויאם עמאשה (עידן ורד).

הסגל המלא למשחק: ולדימיר סטויקוביץ', אוהד לויטה, אוראל דגני, עאיד חבשי, מתן אוחיון, טאלב טואטחה, שמואל שיימן, אייל משומר, אלעד גבאי, ג'אבר עטאא, גוסטבו בוקולי, מיצ'ל, רובן ראיוס, עידן ורד, חן עזרא, שון וייסמן, אלון תורג'מן, ויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully