וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הפועל ירושלים נפגשה בניו יורק, תקציב הקבוצה יגדל

13.1.2015 / 11:49

בפגישה בתפוח הגדול נכח בין היתר גם סוכן השחקנים ארן טלם: "הוא רוצה לסייע ולתרום מניסיונו". ההנהלה דנה בין היתר במטרות לעונה הנוכחית ולעונה הבאה. עתידו של קיצ'ן לא ברור

one

הנהלת הפועל ירושלים ערכה אתמול פגישה בניו יורק בה נידונו העניינים הפיננסיים של המועדון, כמו גם מטרות הקבוצה העונה והעונה הבאה.בפגישה נכחו בין השאר אורי אלון, סוכן השחקנים ארן טלם, נציגה מטעם אמארה סטודמאייר, המנכ"ל גיא הראל, אייל חומסקי וחשב הקבוצה. במהלך הדיון טלם ואלון שוחחו על שיתוף הפעולה ביניהם "היחסים ביניהם מצוינים. טלם רוצה לסייע ולתרום מניסיונו", העיד גורם בקבוצה.

בתוך כך מסתמן שבעונה הבאה תקציבה של הפועל ירושלים יגדל. בישיבה נדון גם נושא הג'נרל מנג'ר שימונה בחודשים הבאים. בנוסף, למרות שהקבוצה הודחה מאירופה העונה ומסתמן כי משחקי המוקדמות ליורוליג יבוטלו, בקבוצה יעשו מאמצים לנסות להתקבל ליורוליג כבר בעונה הבאה.

בפן המקצועי, בקבוצה מתכוננים לקראת משחק החוץ הפיקנטי מול מכבי תל אביב ביום ראשון. בצוות המקצועי הביעו שביעות רצון מהרכש החדש טייוויין מקי שהציג יכולת טובה מול גליל עליון במשחק הביתי בתחילת השבוע. ברייסי רייט שנפגע בעינו ערך אימון אמש וישחק ביום ראשון, בר טימור ודרווין קיצ'ן ייעדרו בגלל פציעות, בהפועל הביעו דאגה מהפציעה המתמשכת של קיצ'ן - ועתידו בקבוצה לא ברור.

בתוך כך, בעקבות דוח משקיף המשחק בין הפועל ירושלים לגליל עליון בתחילת השבוע, בו נרשם על קריאות מקומץ מקהל ירושלים "שמעון מזרחי תתאבד כבר", היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל,עו"ד טל אור, הוציא אזהרה לקבוצה. הוחלט על אזהרה בלבד כי המשקיף ציין בדוח: "הקבוצה והרוב אוהדיה נקטו באמצעים להפסקת ביטויי האלימות".

Great dinner with all Hapoel Jerusalem partners, including Arn Tellem - the #1 sports agent in the U.S

A photo posted by Ori Allon (@ori.allon) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully