וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תפנה למכבי חיפה לגבי גבאי, סכנין לאזורוב

13.1.2015 / 10:05

הלוזונים יבדקו האם הירוקים מוכנים להשתתף בשכרו של השחקן. סכנין תפנה לחלוץ הבולגרי שקיבל זימון להתרשמות בקזחסטן. הקשר אילן בוקרה עשוי לחתום השבוע בהתאם להחלטת בן שמעון

one

מכבי פתח תקוה צפויה לפנות עוד השבוע למכבי חיפה לגבי אלעד גבאי. במועדון כבר גיששו אצל השחקן, שעדיין לא שוחרר רשמית מהסגל של מרקו בלבול, ומקווים שחיפה תשתתף בשכרו כדי שיוכל לעשות את המעבר בהשאלה עד תום העונה.

בפתח תקוה ינסו להשתחרר מקוסטדין אזורוב, וכפי שפורסם בוואלה! ספורט מי שצפויה לנהל משא ומתן להעברתו בימים הקרובים היא בני סכנין, שראשיה כבר בדקו את עלויות שכרו. אתמול קיבל החלוץ הבולגרי הצעה להגיע להתרשמות בליגה הקזחית, אך בשלב זה הוא טרם אישר את ההצעה משום שאשתו מעוניינת להישאר בישראל. גם אדריאן רוצ'ט ועידן שריקי ברשימות של המאמן. הקשר היהודי-צרפתי מקבוצת המילואים של אייאקס, אילן בוקרה, עשוי לחתום השבוע בכפוף להחלטה סופית של בן שמעון.

פתח תקוה תתארח היום בצהריים אצל מ.ס גבעת אולגה, ורן בן שמעון יערוך מהפכה מסוימת בהרכב שלו. ניקולס פלצ'וק יפתח בהרכב, ואיתו גם משה לוגסי וגידי קניוק. המאמן מתלבט האם לפתוח עם דדי בן דיין כבלם, או עם שני הזרים שלו – איבן הרצג ודניאל דימוב. עומר דנינו יקבל מנוחה ואילו חגי גולדנברג יפתח בעמדת המגן השמאלי במקום נאור פסר שמורחק בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. עוז פרץ פצוע ולא יעמוד לרשותו של המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully