וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון פוקס עזב את תפקידו כמאמן דנבר

13.1.2015 / 9:00

רגע אחרי ההדחה הכואבת מהפלייאוף הגיע הזעזוע בברונקוס: המאמן נפרד לאחר ארבע עונות והצוות שלו עשוי לומר שלום יחד איתו. אלווי: "עשינו התקדמות משמעותית, אבל המטרה נותרה זכייה בסופרבול ויש עוד הרבה עבודה". ג'ים שוורץ לא ימשיך בבפאלו

ג'ון פוקס מאמן דנבר ברונקוס. Jack Dempsey, AP
מאזן נהדר בעונה הסדירה, לא מספיק בפלייאוף. פוקס/AP, Jack Dempsey

יממה לאחר ההדחה הכואבת מהפלייאוף עם ההפסד הביתי מול אינדיאנפוליס, סגנית האלופה היוצאת דנבר חוותה הלילה (בין שני לשלישי) זעזוע, כאשר המאמן ג'ון פוקס סיים את דרכו בקבוצה.

פוקס אמר: "הייתה לי שיחה פרודוקטיבית עם ג'ון אלווי ובה שנינו היינו מאוד כנים לגבי הזמן בו עבדנו יחד והדרך בה התקדמנו. אחרי השיחה הזו, החלטנו באופן משותף על פרידה. זה הזמן הנכון לכך".

שחקני הברונקוס קיבלו די בהלם את הבשורה ורבים מהם פנו לרשתו החברתיות על מנת להביע את דעתם. מעבר לכך, מגן הפינה כריס האריס אמר על מאמנו לשעבר: "הוא העריך את המאמץ של כולם כאן, הוא אהב אותנו ועכשיו פשוט צריך להיות חכמים בפגרה ולהתכונן לעונה הבאה".

ג'ון אלווי מסר: "עשינו התקדמות משמעותית תחת המאמן פוקס, אבל עוד נותרה הרבה עבודה. אני מאמין שהשינוי במשרת המאמן הראשי תהיה טובה בטווח הארוך להשגת המטרה, שמהרגע הראשון הייתה זכייה בסופרבול". יחד עם פוקס קיבלו גם כל שאר אנשי צוות האימון שלו הודעה כי הם רשאים לחפש לעצמם קבוצה חדשה.

פוקס הגיע לדנבר ארבע שנים, כאשר הקבוצה הייתה די מרוסקת. בעונתו הראשונה הוא העפיל לפלייאוף בדרך נס, עם טים טיבו מאחורי הסנטר. עונה לאחר מכן קיבל את פייטון מאנינג והדברים התיישרו. בסך הכול, הוא זכה ב-AFC מערב בכל ארבע עונותיו בתפקיד וסיים במאזן 18:46. בפלייאוף לעומת זאת, הוא רק במאזן 3:2. הוא החזיר את דנבר לסופרבול לראשונה מאז ימי אלווי בסוף שנות ה-90', אולם הובס שם בשנה שעברה על ידי סיאטל 43:8.

* רקס ריאן מתחיל לעמול על הרכבת הצוות החדש שלו בבפאלו ומי שלא צפוי לחזור לקבוצה הוא מתאם ההגנה ג'ים שוורץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully