וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "ברצלונה בכושר מעולה, הולך להיות מאוד קשה"

13.1.2015 / 8:56

במכבי תל אביב היו שבעי רצון מהניצחון בנהריה ועכשיו מתכוננים לברצלונה והפועל ירושלים. אלכסנדר: "הרגשה טובה לשחק סוף סוף". אוחיון: "נצטרך לשמור על אינטנסיביות בהגנה"

one

אחרי שהביסה אמש (שני) את עירוני נהריה 76:103 בחוץ, מכבי תל אביב יכולה להתכונן בשקט לשבוע שיכלול שני משחקים מסקרנים, הראשון נגד ברצלונה ביורוליג והשני מול הפועל ירושלים בליגה – שניהם יתקיימו ביד אליהו. אחרי המשחק אתמול, המאמן גיא גודס הדגיש בפני השחקנים את חשיבות הדריכות בהגנה נגד הקטלאנים. אגב, המשחק צבר 3.8 אחוזי רייטינג.

מי שזכה אתמול לדקות משחק הוא ג'ו אלכסנדר. גודס ניצל את הפער שפתחה מכבי כדי לתדרך את אלכסנדר במהלך פסקי הזמן ואף הקפיד לתקן את הרכש הטרי על מהלכי ההגנה שלו במשחק. "ג'ו היה לא רע, אבל ייקח לו זמן, והוא יכול להיות יותר טוב כי הוא לא מכיר את התרגילים. יש לנו עוד שחקן לרוטציה", אמר המאמן במסיבת העיתונאים.

אלכסנדר עצמו אמר: "זו הייתה הרגשה טובה לצאת סוף סוף לפרקט, לקבל דקות ולעזור לקבוצה. האם אשחק מול ברצלונה? הציפיות שלי הן לעבוד קשה, אני לא יכול להגיד מה יקרה חוץ מזה שהקבוצה שלנו נראית טוב במשחקים ומנצחת".

יוגב אוחיון הוסיף: "משחק טוב שלנו. פתחנו מההתחלה בצורה אגרסיבית. עבדנו בהגנה הגנה, היינו ראשונים לכל כדור וזה שם המשחק עבורנו. יצאנו להתפרצות וכדורים קלים. אני שמח שעשינו את זה קל. המשחק נגד ברצלונה הולך להיות מאוד קשה, הם בכושר מעולה. נצטרך לשמור על אינטנסיביות בהגנה".

המשחק ביום חמישי מול ברצלונה יהיה ה-800 של הצהובים באירופה בכל הזמנים. רק לריאל מדריד יש יותר משחקים במפעלים האירופיים, אך בגביע האלופות מכבי ראשונה בכל הזמנים עם 778 משחקים עד היום. המאזן: 499 ניצחונות לעומת 300 הפסדים.

סייע בהכנה הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully