וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עיסא אליאקוו מועמד להצטרף לקבוצה

13.1.2015 / 7:00

הפועל עפולה התעניינה בחלוץ הניגרי בן ה-29, אך לפי גורמים במועדון מהלאומית השחקן עשוי לחזק את האדומים מהכרמל, אצלם נבחן לפני שנתיים. צפוי לנחות בארץ ולנסות להרשים את ראובן עטר

one

החלוץ הניגרי עיסא אליאקו מועמד להפועל חיפה ועשוי להצטרף אליה בחלון ההעברות הקרוב. אליאקוו בן ה-29 בילה את רוב הקריירה שלו בליגות הנמוכות באיטליה, אחרי שבגיל 16 נרכש על ידי מחלקת הנוער של אינטר כשבהמשך היה שייך גם לאנז'י מחצ'קאלה מהליגה הרוסית.

הפועל עפולה מהליגה הלאומית התענייה בשחקן, אך לפי גורמים המקורבים מאוד למועדון מהלאומית הוא מעדיף להגיע לקבוצה מליגת העל שגם היא מתעניינת בשורותיו. לפי אותם גורמים, הפועל חיפה צפויה לבחון את השחקן תחילה ורק אם ירשים את המאמן ראובן עטר בכמה ימים אימונים, הוא יצטרף לקבוצה.

צפו בביצועיו של אליאקו בעבר

אליאקוו כבר נבחן בחיפה לפני שנתיים ולמרות שלדעת רבים ניחן ביכולות טכניות גבוהות מאוד, העובדה שהגיע ללא כושר הביאה את המאמן דאז ניר קלינגר להחליט שלא להחתימו. כעת, כאמור, הוצע שוב אליאקוו לאנשי חיפה אך לוואלה! ספורט נודע שבקבוצה מעוניינים לראותו מקרוב טרם יחליטו וייתכן כי ינחת בארץ כבר בימים הקרובים.

מי שצפוי בכל מקרה לעזוב את הקבוצה ולפנות מקום של זר הוא אוסיי מאוולי, בו מעוניינות קבוצות רבות מהליגה הלאומית ביניהן הפועל רמת גן, בני לוד ומכבי יבנה. גם טוסיין ריקטס יעזוב ככל הנראה אם אליאקוו או כל חלוץ זר אחר יחתום בקבוצה. במקביל עוסקים בקבוצה בהכנות למשחק גביע המדינה נגד מ.ס. אשדוד, כאשר אור אוסטויינד בספק למשחק ומהראן לאלה החולה צפוי להישאר מחוץ לסגל. ז'רקו קוראץ' צפוי לערוך בכורה מחודשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully