וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייטון מאנינג שיחק מול הקולטס עם קרע בשריר הארבע ראשי

12.1.2015 / 19:17

הקוורטרבק של דנבר סובל מהפציעה כבר חודש. אירסיי: "החילוף בין פייטון ללאק היה הצעד הנכון". רוג'רס מבטיח להיות כשיר לסיאטל, ג'ייסון גארט: "השופטים לא הכריעו את המשחק"

פייטון מאנינג דנבר ברונקוס. David Zalubowski, AP
הסיבה להפסד? מאנינג/AP, David Zalubowski

דנבר הודחה בליל אמש (בין ראשון לשני) מהפלייאוף אחרי הפסד ביתי כואב 24:13 לאינדיאנפוליס. אחת הסיבות המרכזיות להפסד הייתה היכולת הדלה של פייטון מאנינג, שסיים עם 211 יארד וטאצ'דאון. הערב חשף אדם שפטר מ-ESPN כי מאנינג שיחק אתמול ובכלל, במהלך החודש האחרון של העונה, עם קרע בשריר הארבע ראשי, מה שבוודאי לא עזר ליכולת שלו. הפציעה של פייטון אירעה בניצחון על סן דייגו ב-14 בדצמבר.

* ג'ים אירסיי, הבעלים של אינדיאנפוליס, חגג את הניצחון: "ידעתי שההחלטה להחליף את פייטון באנדרו לאק תהיה טובה עבור הקולטס. זה היה הצעד הנכון".

* רשמית: בפאלו הודיעה על מינויו של רקס ריאן לתפקיד המאמן ה-18 בתולדות המועדון. ריאן פוטר לאחרונה אחרי שש שנים מניו יורק ג'טס וחתם לחמש שנים אצל הבילס, כאשר הוא ירוויח 5.5 מיליון דולר לעונה.

ג'ים אירסיי בעלי אינדיאנפוליס קולטס. Jonathan Daniel, GettyImages
מרוצה מהשינוי. אירסיי/GettyImages, Jonathan Daniel

* טום בריידי ניסה להרגיע את הרוחות בעימות שהתעורר בין ניו אינגלנד לבולטימור על רקע הדרייב בו הפטריוטס השתמשו בארבעה שחקני קו התקפה. ג'ון הארבו אמר שזו הייתה "הונאה" ובריידי השיב: "יש לי המון כבוד אליו בתור מאמן והקבוצה שלו היא אחת הקשות ששיחקנו מולה. זה היה מהלך שחשבנו שיצליח לנו והיו לנו כמה גרסאות שלו. אני מאוד גאה בכך שזה עבד".

* ג'ייסון גארט נשאל על המהלך המכריע בהפסד לגרין ביי, בו התפיסה של דז בריאנט נלקחה ממנו לאחר הערעור המוצלח של הפאקרס: "טוני זרק כדור מצוין, דז תפס כדור מצוין, אבל מה לעשות שזה נפסל. אבל בואו נבהיר את הנקודה - השופטים לא היו הסיבה לכך שהפסדנו".

* ארון רוג'רס מנסה לשרוד עד סוף העונה למרות הפציעה ממנה הוא סובל ואמר: "אני חושב שיש לי עוד 120 דקות לתת", כשהוא מתכוון כמובן לגמר ה-NFC ולסופרבול, "אעשה הכול כדי לדאוג לכך שאוכל לשחק את כל הדקות האלה".

* הסיהוקס איבדו את התופס הרוקי שלהם פול ריצ'רדסון, שקרע את הרצועה מול קרוליינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully