וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: ניצחונות לפיונירס ולבלאק סווארם

11.1.2015 / 22:30

סוף השבוע הסוער גרם לביטול המשחק בין ירושלים ליונס לרמת השרון האמרס ולתוצאות נמוכות בשני המשחקים האחרים: תל אביב גברה 6:14 בהארכה על חיפה, באר שבע ניצחה 0:8 את מזכרת בתיה

תל אביב פיונירס. מגד גוזני
האלופה מתל אביב חילצה ניצחון בכרמל/מגד גוזני

בתוך הסערה הגדולה שעברה על ישראל, נערך בסוף השבוע עוד מחזור בליגת הפוטבול המקומית, כאשר רק המשחק של יום חמישי, בירושלים, בין הליונס להאמרס, נדחה למועד אחר.

בשישי, האלופה תל אביב פיונירס הצפינה לחיפה וגירדה 6:14 בהארכה על האנדרדוגס המקומיים, במשחק שנערך בתנאי מזג אוויר לא פשוטים בכלל וסיפק דרמה גדולה. החיפאים הובילו 0:6, האורחים איזנו שבע דקות לסיום ובהארכה, תל אביב השיגה את הטאצ'דאון שלה ואת שתי הנקודות הנוספות ואז, בדרייב של חיפה שניסתה להשוות, אור שלום חטף את הכדור שזרק מאט קאופמן וגמר את המשחק. עדי חכמי, הקוורטרבק המנצח, סיים עם 79 יארד, טאצ'דאון ואיבוד.

גם המשחק השני של סוף השבוע היה דל בנקודות ובסיומו, באר שבע בלאק סווארם ניצחה 0:8 את מזכרת בתיה סילברבקס. בשלושת הרבעים הראשונים לא נרשמה אף נקודה ורק 7:22 לסיום, סייפטי העלה את הבאר שבעים על הלוח. 2:37 לבאזר, אלמוג קריאל חתם את הניצחון עם טאצ'דאון, כאשר הסילברבקס נעצרים בניסיון האחרון שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully