וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיימת סבירות גבוהה מאוד שגיא לוזון יאמן את צ'רלטון"

12.1.2015 / 12:01

המאמן הישראלי ייפגש ב-24 שעות הקרובות עם הבעלים רולאן דושאטלה ועשוי להתמנות למאמן הקבוצה מהפרמיירשיפ. על פי סוכניות ההימורים הוא המועמד המוביל, גם ז'וזה ריגה וקארל פריי בתמונה

גיא לוזון. GettyImages
קרוב לאנגליה. לוזון/GettyImages

לאחר שצ'רלטון הודיעה אמש (ראשון) על פיטוריו של המאמן בוב פיטרס, אחד השמות החמים ברשימת המועמדים להחליפו הוא זה של גיא לוזון. המאמן הישראלי ייפגש עם הבעלים רולאן דושאטלה ב-24 שעות הקרובות ולאחר מכן יוחלט סופית האם יאמן את הקבוצה מהפרמיירשיפ. לעת עתה, יחד עם לוזון מוזכרים כאופציות גם ז'וזה ריגה וקארל פריי, שכמו לוזון גם הם הועסקו אצל דושאטלה בצ'רלטון כמאמן ועוזר. בימים הקרובים אמורה הקבוצה הלונדונית להודיע רשמית על מאמנה הבא.

בשבוע שעבר כתבנו לראשונה על האפשרות שלוזון יגיע לאנגליה, שכן לאחר שסיים את תפקידו בבלגיה המשיך להיות מועסק על ידי הבעלים של סטנדרד רולאן דושאטלה, המשמש גם כבעלים של צ'רלטון. כזכור, לפני כחודשיים קיבל לוזון ג'וב חדש מדושאטלה: יועץ מקצועי מיוחד שיבקר במועדונים השייכים לבעלים ויעביר את רשמיו. רשת המועדונים של דושאטלה כוללת, פרט לסטנדרד ליאז' וצ'רלטון, גם את אלקורקון מהליגה השנייה בספרד, אויפשט ההונגרית, קרל צייס ינה הגרמנית וסנט טרוידן מהליגה השנייה בבלגיה.

ביממה האחרונה התגברו הסיכויים כי לוזון ימונה לתפקיד, כאשר גם על פי סוכניות ההימורים באנגליה הוא המועמד המוביל לתפקיד וכתבים מקומיים אף צייצו בטוויטר כי "אנחנו לא מתים על זה אך זה בלתי נמנע". גורם המעורה בפרטים הוסיף כי "הסבירות שגיא ימונה למאמן גבוה. הוא לא רק מועסק אצל דושאטלה בחוזה גבוה, הוא מאוד מוערך על ידו וקיבל מסרים כי יקבל את אחת הקבוצות הבכירות שלו בקרוב".

לוזון (39) פתח את קריירת האימון שלו במכבי פתח תקוה, ועבד גם בהפועל תל אביב, בני יהודה ובנבחרת הצעירה. הוא חתם בסטנדרד ליאז' בקיץ 2013, ועל אף מחאה של האוהדים, הוליך את הקבוצה הבלגית לעונה מצוינת. זה התחיל עם 13 ניצחונות רצופים בכל המסגרות והסתיים במקום השני והארכת חוזהו במועדון בשנתיים נוספות. אלא שבעונה השנייה איבדה סטנדרד את מרבית כוכביה, נכשלה בפלייאוף ליגת האלופות ופתחה את העונה בצרוה גרועה, עם 12 נקודות בלבד מ-33 אפשריות.

צ'רלטון סובלת מתקופה רעה מאוד, והיא סופרת כבר תשעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות. בשל כך הידרדרה עד המקום ה-14 בליגת המשנה אחרי 25 מחזורים עם 31 נקודות - שמונה נקודות מהקו האדום ועשר מהמקום השישי המוביל למשחקי המבחן על עליה לפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully