וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבעת אולגה - מכבי פ"ת: אילוז לומד מגרנובל, פלצ'וק בתמונת ההרכב

12.1.2015 / 10:45

בקבוצה מליגה א' חולמים להיות סינדרלה ולומדים מההדחה של מארסיי. בן שמעון יערוך מהפך בהרכב, גם קניוק ולוגסי צפויים לפתוח. המשטרה אישרה 500 אוהדים במגרש (ג', 13:00, ערוץ 5)

one

בווידאו: גבעת אולגה מעפילה לסיבוב ח' אחרי ניצחון על הפועל רמת גן

בצל הניצחון הגדול בדרבי החדרתי לפני שבועיים, במ.ס אולגה חולמים להפוך לסינדרלה הרשמית של מפעל הגביע אם תנצח מחר (13:00, אולגה) את מכבי פתח תקוה ותעפיל לשמינית הגמר. במכבי פתח תקוה מבינים את הקושי לשחק במגרש חוץ, ולכן רן בן שמעון ועומר גולן כבר הגיעו לעקוב אחר הקבוצה בהפסד הביתי מול כרמיאל צפת.

הקבוצה של צחי אילוז, שהחליף לקראת תום העונה שעברה את אייל עמר הוותיק סיימה את הסיבוב הראשון במקום החמישי ועד עכשיו הקדנציה הראשונה של אילוז כמאמן קבוצת בוגרים הוגדרה כהצלחה בעיקר לנוכח אחד התקציבים הנמוכים בליגה והתבוסה 4:0 על הפועל חדרה, שרק הגבירה את הביקוש לקראת המשחק. "גרנובל הקטנה מהליגה הרביעית ניצחה את מארסיי לפני שבועיים, אז בטח שגם באולגה יכולים לחלום. יש לנו אמונה וכוח רצון", אמר אילוז לשחקנים.

המגרש באולגה אושר על ידי המשטרה, אבל רק 500 צופים יוכלו לראות את המשחק. אולגה חוזרת למגרשה הביתי אחרי מספר שבועות בהם נדדה לטוברוק, בשל שזרוע חורף. השמות המוכרים בסגל של המאמן הם השוער אריאל טליאס, שרשם הופעה אחת במדי הפועל תל אביב בעונה שעברה, הוא בנו של מאמן השוערים של האדומים. בסגל של אילוז משחקים גם הקפטן מיכאל בן חמו והחלוץ אסי גומה, שמות מוכרים בליגות הנמוכות. הוא ייאלץ להסתדר ללא הקשר אדם לם, שעבר רגע לפני הדרבי להפועל בית שאן. על הספסל של המאמן ימתין גם החלוץ תומר שריקי, כובש שער הניצחון בבעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה מול הפועל רמת גן. במועדון הגיעו אתמול לסיכום עם הקשר-חלוץ של הפועל מרמורק, גמליאל פרץ, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה, והוא צפוי להפוך היום רשמית לשחקן הקבוצה וייתכן שאף יפתח בהרכב.

"סיימנו סיבוב ראשון יוצא מגדר הרגיל, זה גרם לנו להרבה ביטחון. הקבוצה שלי מחוברת ומלוכדת, אף אחד לא האמין שנגיע לשם. המטרות בתחילת העונה היו להישאר בליגה ומה שעשינו בגביע נתן לנו הרבה כוח וביטחון", אמר המאמן צחי אילוז. "עשינו היסטוריה קטנה כשניצחנו את הפועל רמת גן, שהיא קבוצה מצוינת שהגיעה במומנטום טוב. גם פתח תקוה מגיעה במומנטום כזה. לראשונה אנחנו משחקים בבית אחרי שלושה משחקי חוץ בגביע, וזה נותן תקווה. אני מקווה שבעזרת המגרש הביתי יצטמצמו הפערים, וכמובן גם בעזרת המשחק הטקטי".

הרכב משוער, מ.ס אולגה: אריאל טליאס; אופק בן טולילה, אור הרשקוביץ', רז קדושים, אדיר דנין; מיכאל בן חמו, דקל כהן, שרון דוידוב, אלון כהן, גמליאל פרץ; אסי גומה.

מקס 2012. מכבי חיפה
"מה שעשינו בגביע נתן לנו הרבה כוח וביטחון". צחי אילוז מימין במכבי חיפה/מכבי חיפה

ומה במכבי פתח תקוה? אחרי הניצחון על קריית שמונה, רן בן שמעון ניסה להוריד את השחקנים לקרקע באסיפה שקיים היום. "צריך לשכוח מהמשחק הזה, ולהתרכז במשימה העיקרית. אסור שנהיה מופתעים", אמרו בקבוצה. הקבוצה סיימה היום את ההכנות לקראת המשחק, כשמהאימון המסכם עולה כי בן שמעון ישנה כצפוי את המערך שלו, וישחק עם ארבעה שחקני הגנה בלבד. עוז פרץ הצעיר יקבל מנוחה לאור הפציעה שלו ומי שיפנה את מקומו ב-11 יהיה איבן הרצג, אותו נוטים להשאיר במועדון. דדי בן דיין ערך אימון מלא והוא בתמונת ההרכב, כשגם איבן הרצג צפוי לפתוח במקום עומר דנינו שיקבל מנוחה, ואילו חגי גולדנברג עשוי להחליף את נאור פסר. בן שמעון יערוך שינויים גם בחוליית הקישור. גידי קניוק, משה לוגסי וניקולס פלצ'וק צפויים לשחק. יובל יעקובוביץ' יפנה את מקומו. איתמר ניצן ימשיך לפתוח בין הקורות, כשצחי גיגי פצוע.

פתח תקוה שוקלת להחתים את אחד השחקנים שנבחנים אצלה בקבוצה, קשר ראשון לציון בעונה החולפת ליאור ברטקובסקי שנבחן כבר שבועיים במועדון או הקשר הצרפתי-יהודי מקבוצת המילואים של אייאקס, אילן בוקרה. רן בן שמעון החליט לבחון את השניים עד יום חמישי, וככל הנראה יצרף לפחות אחד מהם. במכבי פתח תקוה רוצים לצרף שחקנים נוספים. קוסטדין אזורוב אמור לקבל בקרוב זימון להתרשמות בקבוצה מקזחסטן. אזורוב מעדיף להישאר בישראל בגלל בקשת אשתו, אך לאור הלחץ המופעל עליו ייתכן שישקול שוב לעזוב תמורת פיצוי סמלי.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: איתמר ניצן; דור אלו, איבן הרצג, דניאל דימוב, חגי גולדנברג; בריאן חרסיסיץ', גידי קניוק, משה לוגסי, ניקולס פלצ'וק, בן בן יאיר; עידן שמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully