וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולגה לנסקי צפויה לשוב להתחרות בימים הקרובים

12.1.2015 / 8:36

האצנית, שסיימה את תקופת ההשעיה, אמורה להשתתף באחת משתי תחרויות ההזמנה שייערכו בראשון לציון ותרוץ במקצה ל-60 מטר. באגודה שלה בטוחים: "שבירת השיא זה רק עניין של זמן"

אולגה לנסקי אצנית ישראלית. מגד גוזני
חוזרת למסלול. אולגה לנסקי/מגד גוזני

האצנית אולגה לנסקי, שסיימה בסוף החודש שעבר את תקופת ההשעיה שלה אחרי שלא התייצבה לבדיקת סמים, תשוב בימים הקרובים להתחרות באחת משתי תחרויות ההזמנה שייערכו בראשון לציון ביום שבת הקרוב או בשבת שלאחר מכן. למרות זאת, עדיין מדובר בריצה ל-60 מטר ולא ל-100 כחלק מהעובדה שאנו נמצאים בעונת החורף באתלטיקה.

לנסקי תנסה בקרוב לשבור מחדש את השיא האלמותי ל-100 מטר בו מחזיקה עדיין אסתר רוט-שחמורוב (11:45), אחרי שבחודש אפריל האחרון היא קבעה 11.42 אך התוצאה הזו נפסלה בעקבות אי התייצבותה לבדיקת סמים. באגודה שבה היא חברה, מכבי ראשון לציון, משוכנעים שהחזרה שלה תוליד בקרוב שיא חדש.

"עמדנו מאחורי אולגה לנסקי ולא נתנו לה להישבר", מספר גזבר האגודה, יאיר בייטלר. "שילמנו לה את כל מה שהיינו צריכים בתקופה הזו והיא המשיכה להתאמן כמו שצריך. כולנו תקווה שהיא תוכיח לכולם את מה שהוועדה לא הצליחה להבין בזמנו שהיא לא נטלה חומרים אסורים. זה רק עניין של זמן עד שהשיא יישבר כי היא נמצאת בכושר טוב. היא לא התבטלה בזמן העונש, אלא המשיכה להתאמן כרגיל כאילו לא קרה כלום, ואני משוכנע שנראה את התוצאות בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully