וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקולטס הדהימו בדנבר, גרין ביי ניצחה את דאלאס

12.1.2015 / 2:50

פייטון מאנינג שוב סיפק משחק פלייאוף גרוע והפסיד 24:13 לאקסית, שתיסע לפוקסבורו לגמר ה-AFC. השופטים ביטלו תפיסה קריטית של דז בריאנט והפאקרס ניצלו זאת וניצחו 21:26 אחרי מהפך גדול

אנדרו קוורלס שחקן גרין ביי פאקרס. MATT lADTKE, AP
הפאקרס נוסעים לסיאטל/AP, MATT lADTKE

גרין ביי - דאלאס 21:26

המשחק הזה הבטיח וקיים כמו גדול, כאשר מה שכולם יזכרו ממנו זו החלטת שיפוט אחת, שלקחה מדאלאס את הכדור בדקות הסיום והעבירה אותו, ואת הניצחון, לגרין ביי. הפאקרס ייסעו לסיאטל לגמר ה-NFC, הקאובויס היו קרובים אבל הולכים הביתה.

הפתיחה של גרין ביי הייתה נהדרת. רוג'רס אומנם לא נראה מאה אחוז בריא, אבל אדי לייסי דהר קדימה ומספר 12 קינח במסירה קשה לאנדרו קווארלס, שקבעה 0:7 מהיר. דאלאס ענתה כמו גדולה, עם שני טאצ'דאונים רצופים, תחילה ממסירה קצרה של רומו לטיילור קלאטס ואחרי שרוג'רס פימבל, מכדור יפה של רומו על 38 יארד לטרנס וויליאמס. לקאובויס היה צ'אנס להגדיל את היתרון עוד יותר עד ההפסקה, אבל בעיטת שדה של דן ביילי מ-50 יארד נחסמה ומן העבר השני, עם הבאזר, מייסון קרוסבי צימק ל-14:10 במחצית.

דמרקו מארי פתח רע את הרבע השלישי ורשם פאמבל, אבל גרין ביי סבלה מעבירה מטופשת של טי ג'יי לאנג, הלכה לאחור ונאלצה להסתפק בעוד שער שדה. הקאובויס אמרו תודה, רומו הוביל דרייב מהיר ונהדר ומארי סיים אותו בזינוק לאנדזון כדי לקבוע 13:21 מבטיח לדאלאס, 4:12 לסוף הרבע השלישי.

טוני רומו שחקן דאלאס קאובויס. Num Y. Huh, AP
אכזבה גדולה לקאובויס. רומו/AP, Num Y. Huh

ואז התחיל הקאמבק. רוג'רס, עם דרייב מלא בנו האדל איכותי, פירק את הגנת דאלאס לגורמים ומצא את דוונטה אדאמס, שלקח את הכדור, הטעה את השומר שלו והשיג טאצ'דאון של 46 יארד, שהחזיר את הפער לנקודה. ההגנה החזירה לרוג'רס את הכדור והוא המשיך להשתמש בנו האדל ולמסור בקצב מסחרר עד שמצא את ריצ'רד רוג'רס לטאצ'דאון של 13 יארד והשלים מהפך. המרת שתי הנקודות לא צלחה ודאלאס יצאה קדימה. בדאון רביעי ושני יארד, רומו מסר כדור יפהפה לדז בריאנט, שזינק מעל סם שילדס והצליח לתפוס על קו היארד. אלא שבריאנט ניסה להגיע לאנדזון ואיבד את השליטה על הכדור בדרך לשם. השופטים בדקו את התפיסה והפכו את ההחלטה. הכדור עבר לפאקרס, שהשיגו דאון ראשון וסגרו את המשחק.

מספרים: 317 יארד ושלושה טאצ'דאונים לצד פאמבל אחד לרוג'רס. רנדל קוב ואדאמס תפסו 117 יארד כל אחד, לייסי רץ ל-101. רומו סיים עם 191 יארד ב-15 מ-19 בלבד. הוא מסר לשני טאצ'דאונים וסיפק 71 יארד לג'ייסון וויטן. דז בריאנט, הגיבור הטראגי, סיים רק עם שלוש תפיסות ו-38 יארד. מארי נפרד מעונה אדירה עם 123 יארד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אנדרו לאק אינדיאנפוליס קולטס. Jack Dempsey, AP
ניצחון חוץ ענק לאנדרו לאק ואינדי/AP, Jack Dempsey

דנבר - אינדיאנפוליס 24:13

כשהיה שחקן אינדיאנפוליס, לפייטון מאנינג היו יותר מדי פאשלות בפלייאוף, בטח שעבור קוורטרבק ברמה שלו. אז מספר 18 עבר לדנבר ועכשיו האקסית המיתולוגית, חמושה במנהיג החדש שלה אנדרו לאק, היא זו שהגיעה למייל היי סיטי והדהימה אותו ואת הברונקוס עם ניצחון חוץ גדול. ההגנה של אינדי, שהייתה מצוינת מול סינסינטי, המשיכה לעבוד היטב וחוץ מדרייב הפתיחה, לא הרשתה אף טאצ'דאון להתקפת דנבר האיכותית. הקולטס ייסעו בשבוע הבא לפוקסבורו, לקרב על הסופרבול מול ניו אינגלנד.

דווקא הברונקוס נכנסו מהר יותר לעניינים וכבר אחרי חמש דקות פייטון מצא את דמאריוס תומאס ליארד אחד וטאצ'דאון, בעוד לקולטס העסק לא ממש התחבר בהתחלה. אלא שלקראת סיום הרבע הראשון אינדי התעוררה ועם פתיחת הרבע הבא, דניאל הארון חדר לאנדזון משישה יארד ואיזן. שלוש דקות חלפו ומאנינג פימבל את הכדור באמצע המגרש. האורחים אמרו תודה ולאק מצא את דוויין אלן לטאצ'דאון של שלושה יארד שהשלים מהפך וקבע 7:14, 7:23 להפסקה.

פייטון נראה די אבוד באותם רגעים ולאינדי היו הזדמנויות להגדיל את התוצאה, אבל תחילה אדם וינטיירי החמיץ בעיטת שדה מ-43 יארד ולאחר מכן לאק איבד את הכדור, מה שהשאיר מספיק זמן לקונור בארת' לצמק למינוס ארבע עם הירידה להפסקה.

פייטון מאנינג דנבר ברונקוס. David Zalubowski, AP
דכאון הפלייאוף שלו נמשך. מאנינג/AP, David Zalubowski

ההגנה של הקולטס המשיכה לעבוד מצוין גם במחצית השנייה, בעוד דנבר מתקשה לבצע התאמות ומסיימת שני דרייבים מהר מאוד ובלי כלום. בין לבין, לאק הפגין את כל היכולות הנהדרות שלו וסיים דרייב מצוין עם כדור על 15 יארד, שמצא את האקים ניקס באנדזון.

הרבע השלישי הסתיים ב-10:21 מבטיח לקולטס, כאשר במהלך האחרון לפני המנוחה, סי ג'יי אנדרסון מציל את דנבר עם מהלך ענק שהמיר דאון רביעי, תוך שהוא חומק משלושה מגנים שכבר עמדו להפיל אותו. אלא שגם זה לא הספיק ליותר מדי ובארת' שוב כבש שער שדה, שצימק את הפער לשמונה. מאנינג קיבל עוד כדור, אבל שוב לא עשה כלום ומנגד, לאק הוביל דרייב ארוך מאוד, שהסתיים אחרי למעלה משמונה דקות עם שער שדה, 13:24, 4:06 לסיום. פייטון עוד ניסה לחזור למשחק, אבל הפעם דנבר נעצרה סנטימטרים לפני שהצליחה להמיר דאון רביעי וזה היה סוף הסיפור.

מספרים: לאק מסר 265 יארד, שני טאצ'דאונים ושני איבודים. טי ווי הילטון, שהסתדר נהדר עם אקיב טליב, סיפק 72 יארד באוויר. הארון רץ ל-63 יארד. פייטון רשם משחק עגום של 187 יארד, טאצ'דאון ופאמבל. 91 יארד על הקרקע של אנדרסון היו רחוקים מלהספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully