וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטויקוביץ': "המשחקים האחרונים גרמו לי לשנוא את הכדורגל"

11.1.2015 / 10:00

אחרי הטענות של שחקנים על ירידה במצב רוחו מאז עזיבת סטנוייביץ', שוער מכבי חיפה ירה: "לפעמים אני בלי אנרגיות. אחרי סכנין לא ישנתי. ננצח את מכבי תל אביב". ניסיון נוסף לעסקת שכטר

one

בימים האחרונים דיווחו שחקני מכבי חיפה ירידה במצב רוחו של השוער ולדימיר סטויקוביץ', שחלה בהדרגתיות מאז עזיבתו של אלכסנדר סטנוייביץ'. ביממה האחרונה עלה לאוויר ראיון באתר הרשמי של המועדון על השוער, ולפי הדברים שהשמיע שם נראה כי התוצאות האחרונות בהחלט לא עשו לו טוב. "אולי זה מצחיק, אבל מהרגע שהגעתי לישראל כל משחק ששיחקתי הוא משחק גדול. כאן כל הזמן יש לחץ, אף אחד לא אומר שננצח בוודאות. הפועל תל אביב זה משחק גדול, ירושלים בטדי זה משחק גדול, בבית זה משחק גדול, מכבי תל אביב זה משחק גדול, הפועל חיפה זה משחק גדול.

כל משחק זה דרבי", אמר השוער ואז ירה: "אני מפסיד הרבה אנרגיה בגלל שאני מנסה להיות מפוקס בכל המשחקים, ולפעמים אני בלי אנרגיה בפנים, בגלל שהמשחקים דורשים הרבה. השניים, אולי שלושת המשחקים האחרונים, היו הלם גדול עבורי. סכנין וגם בית"ר ירושלים. בגלל זה התחלתי לשנוא את הכדורגל, זה הרג אותי, לא הצלחתי לישון שלושה ימים, אחרי סכנין. אז אוקיי, שכחתי את סכנין והייתי מפוקס למשחק מול בית"ר ושוב, ספגנו שערים טיפשיים והפסדנו".

ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שומר בבטן. סטויקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

ואם זה לא מספיק, השוער שחרר הצהרה מעניינת לקראת מכבי תל אביב. "זה משחק גדול, אנחנו לא מפחדים ואנחנו הולכים לנצח את המשחק באצטדיון שלנו. בגלל שבכל משחק אנחנו רוצים לנצח, ננסה לנצח גם את המשחק הזה. הסיטואציה לא מושלמת, למרות שהיינו רוצים בכך אבל, אנחנו חייבים להילחם על מנת להיראות טוב יותר".

על החיבור לקהל אמר: "עבורי חשוב מאוד לתת מעצמך למען הקבוצה, אם אתה נותן, האוהדים מוכרחים לראות את זה. אם אתה בכל הכנות נותן מעצמך כל המשחק, אם אתה לא משחק רק בשביל לסיים את המשחק, הם (האוהדים) רואים ואוהבים את זה."

על הקריירה כשוער סיפר: "הייתי הרבה שנים חלוץ, ובמשך כחצי שנה ניסיתי לגלות את עצמי כשוער. אימון אחד או שניים ואז מתחלף", גילה סטויקוביץ'. "המאמן אמר לי שאנחנו צריכים לשנות את השוער ושאל האם אני יכול לנסות שוב, אמרתי לו אוקיי, כל עוד אני משחק אהיה בשער, ובגלל שאבי ואחי היו שוערים".

"אני לא יכול לבקש שהם יעזרו לנו שוב, בגלל שהם עזרו לנו כל כך הרבה פעמים", אמר השוער על האוהדים. "אני יכול להבטיח שניתן את הכל, אנו מכבדים אותם, אני והשחקנים כל כך הרבה פעמים ותודה רבה להם על כך. אנחנו חייבים להחזיר להם, הם רוצים לראות כדורגל טוב ותוצאות טובות. אני מקווה שנשחק טוב יותר, ניקח יותר נקודות ובנוסף, נזכה בגביע."

על השהות בישראל אמר: "אני אוהב את ישראל, מזג אוויר נחמד, המנטליות דומה לסרביה, יוון, הם (הישראלים) אוהבים לחיות, כל הזמן מסעדות מלאות. לא כמו צרפת או גרמניה, אלא משהו שדומה יותר למדינה שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
איתי שכטר שחקן נאנט. GettyImages
ניסיון נוסף. שכטר/GettyImages

אחרי הגעת קשר נבחרת סיירה לאון ובולטון מוחמד קמארה, במכבי חיפה ינסו השבוע להציל את עסקת איתי שכטר, שהייתה תקועה בימים האחרונים. "אין ספק שאיתי רוצה לחזור לישראל. אבל הבעיה היא שבמכבי חיפה עדיין לא ממהרים לשלם", אמר גורם הבקיא בפרטי העסקה. בלבול נתן אור ירוק להחתמת החלוץ, ונראה כי המצב הבטחוני בצרפת רק יחזק את רצונו לקבל הצעה מישראל. גם מכבי תל אביב בעקבות השחקן.

אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו, מרקו בלבול יחפש ניצחון ראשון בעידן שלו הערב על האלופה. בלבול החליט לעלות בהרכב את מיצ'ל, למרות הסיכום עם קמארה. מוחמד כליבאת ייכלל בסגל, שמעון אבוחצירא לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully