וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "מבחינתי בוריס קליימן שוער העונה עד עכשיו"

11.1.2015 / 8:05

קורצקי חיזק את השוער שלו לאחר השערים שספג באשדוד: "יש משחקים כאלה". שלומי אזולאי בספק לאשקלון. גורם על אלירן עטר: "אין לו כבוד לבית"ר, אולי הוא עוד יצטער על זה"

one

בבית"ר ירושלים התאכזבו אמש (שבת) מהתיקו 3:3 באשדוד, במהלכו הוליכה 1:3 עד הדקה ה-81 וספגה את שער השוויון בתוספת הזמן. עם הירידה לחדר ההלבשה איציק כהן ודושאן מאטוביץ' היה עצבניים, כהן צעק "איזה פראיירים אנחנו" ומאטוביץ' בעט באחד הספסלים ואמר: "איך לא ניצחנו? אני לא מאמין". עם זאת, בקבוצה שידרו גם אופטימיות ואמרו: "הבאנו 7 נקודת מ-9 אחרונות, הבקענו 10 שערים בשלושה משחקים אחרי שאמרו שאנחנו משחקים בונקר, אנחנו דרך הנכונה".

בוריס קליימן היה מדוכדך בסיום, כאשר כל הצוות המקצועי והשחקנים ניגשו אליו וניסו לעודד אותו. מנחם קורצקי אמר על קליימן: "מבחינתי הוא שוער העונה עד עכשיו. אלה משחקים שקורים לשוער ומבחינתי אני לא מתעסק בזה, יש לו מספיק ביקורת עצמית". בנוגע לסוגיית החיזוק אמר המאמן: "אין ספק שהסגל שלנו קצר ולא יספיק. בשביל לעמוד במטרות שלנו נצטרך להתחזק בשניים שלושה שחקנים. בינתיים אנחנו עושים את המקסימום עם החומר הקיים ומקווים להתחזק כמה שיותר מהר". על משחק הליגה הבא מול הפועל תל אביב ביום שני הבא בטדי אמר: "אני לא יכול לחשוב על זה בכלל, הראש אך ורק בהפועל אשקלון ביום חמישי".

אלי דסה שחקן בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
אכזבה, וגם אופטימיות. שחקני בית"ר/ניב אהרונסון

שלומי אזולאי שסובל ממתיחה עשוי להיעדר ממשחק הגביע באשקלון. השחקן ייבדק מחר ובבית"ר לא מתכוונים לקחת סיכון ובכל מקרה מקווים כי יהיה כשיר למשחק נגד האדומים. בבית"ר אמרו אתמול כי חסרונו של קלאודמיר כשחקן האחרון בקישור הורגש אתמול ונכון להיום אין לצוות המקצועי מי שימלא את המשבצת בהיעדרו. בבית"ר החמיאו לאיציק כהן ואמרו: "הוא משתפר ממשחק למשחק. הגולים זה בונוס, זה היה המשחק הכי טוב שלו בבית"ר כחלוץ מטרה, שמר על הכדור, נתן גוף, היה ראשון בראש, אם הוא ימשיך ככה הוא נכס עבור המועדון".

עומר אצילי אמר בסיום: "מאכזב להוביל 3:1 ולסיים ב-3:3. בסך הכל אנחנו בתקופה טובה ואנחנו צריכים להרים את הראש ולהסתכל קדימה. יש לנו משחק קשה באשקלון, הגביע זאת תמיד מטרה עבור בית"ר ואנחנו רוצים להגיע רחוק. באופן אישי אני שמח להמשיך להבקיע והמטרה שלי היא לתפוס מקום של קבע בהרכב".

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: 3:3 דרמטי בין מ.ס. אשדוד לבית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
אלירן עטר שחקן ריימס. GettyImages
"שלחו אליו שליחים והעבירו מסרים, אבל הוא לא בעניין". אלירן עטר/GettyImages

אתמול קורצקי הבהיר כי אלירן עטר אינו מעוניין להגיע לבית"ר ירושלים ובמועדון הסבירו את ההתבטאות ואמרו: "אלירן עטר לא מכבד את בית"ר, יש מועדונים שהוא מתייחס להצעות שלהם ויש מועדונים שלא. שלחו אליו שליחים והעבירו מסרים אבל הוא לא בעניין. זכותו, אנחנו לא רוצים אחד שאין לו כבוד לבית"ר. בוא נראה, אולי הוא עוד יצטער על זה". בגזרת הזרים אין חדש. השבוע יוגשו הצעות משופרות על מתאוש זכארה הפולני וצ'יפריאן דיאן הרומני. השניים זוכים להצעות נוספות ולכן בבית"ר יצטרכו למהר אם הם רוצים להחתים לפחות אחד מהשניים. מור שקד צפוי לעזוב כאשר הפועל עכו ובני לוד מגלות עניין בשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully