וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיק לבו התפטר מפיטסבורג, רקס ריאן יאמן את בפאלו

11.1.2015 / 15:22

מתאם ההגנה בן ה-77 עוזב את הסטילרס אחרי 11 עונות ושתי אליפויות: "אני לא פורש". הבילס שכרו את מאמן הג'טס לשעבר. כריס ג'ונסון נעצר לאחר שנסע במכונית עם נשק חשוף

רקס ריאן מאמן ניו יורק ג'טס. Bill Kostroun, AP
יישאר ב-AFC מזרח. ריאן/AP, Bill Kostroun

בעוד הפלייאוף ב-NFL בשיאו, קבוצות הליגה שכבר לא נמצאות בו מתחילות לחשוב על העתיד. הלילה (בין שבת לראשון), הודיע דיק לבו, מתאם ההגנה הוותיק של פיטסבורג, כי הוא מתפטר מתפקידו אחרי שהעביר את 11 השנים האחרונות בתפקיד.

לבו בן ה-77 הוא האיש שבנה את ההגנה האדירה של הסטילרס, שעזרה לקבוצה להגיע לשלושה סופרבולים ולזכות בשניים מהם. "אני מתפטר, אבל לא פורש", הבהיר לבו, "הייתה לי תקופה נהדרת בפיטסבורג ואני מודה על כל הדברים שעברו עליי בקבוצה ועל התמיכה שקיבלתי כאן". לבו המציא את ה"זון בליץ" המפורסם, שעצר התקפות רבות בליגה לאורך השנים וזו הייתה הקדנציה השנייה שלו כמתאם ההגנה של הסטילרס. הוא נמצא ב-NFL מאז 1973 ואימן את סינסינטי בין 2000 ל-2002.

רקס ריאן, שפוטר מניו יורק ג'טס עם סיום העונה, יישאר ב-AFC מזרח. על פי דיווח ראשוני של אדם שפטר מ-ESPN, ריאן קיים ראיון שני עם ראשי בפאלו בילס והיה אחד המועמדים המובילים של הקבוצה לתפקיד המאמן הראשי לאחר שדאג מארון עזב. מאוחר יותר אומת הדיווח, והבילס צפויים להחתים את המאמן.

* ואם כבר הזכרנו את הג'טס, הרי שמצעד העצורים של 2015 החל עם כריס ג'ונסון, הרץ האחורי של הקבוצה. ג'ונסון נעצר באורלנדו והואשם בשימוש לא חוקי בנשק. לאחר שהוא המשיך לנסוע בתמרור עצור, שוטר קרא לג'ונסון לעצור בצד הדרך וכאשר התקרב למכונית של השחקן, הוא ראה בין שני כסאות אקדח חשוף, דבר לא חוקי בארצות הברית. ג'ונסון שוחרר בערבות של 250 דולר.

עדכון ראשון: 11.1.2015, 01:37

  • עוד באותו נושא:
  • רקס ריאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully