וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי פתח תקוה מבינים: "בן שמעון אוהב לשחק נגד אקסיות"

11.1.2015 / 7:02

המלאבסים העניקו קרדיט למאמן אחרי ה-0:3 המרשים על קרית שמונה: "לא פשוט לנצח אותם ואת הפועל תל אביב". גולן: "לא נהניתי ככה מכדורגל כבר שנתיים". נטייה להשאיר את איבן הרצג

one

רק בשבוע שעבר הודיע החלוץ עידן שמש לראשי מכבי פתח תקוה כי הוא סיכם בעירוני קרית גת מהליגה הלאומית. החלוץ המשיך להתאמן בקבוצה, אבל עומר גולן ורן בן שמעון התעקשו שיישאר בקבוצה. אתמול, החלוץ פתח בהרכב לאור הפציעות של רועי דיין ועוז פרץ, וגמל לבן שמעון עם שער חשוב.

אחד השחקנים אמר אתמול, ספק בציניות: "כנראה שרן אוהב לשחק נגד האקסיות. לא פשוט לנצח את הפועל תל אביב וקרית שמונה". מלבד הניצחון על הפועל תל אביב לפתח תקוה יש עוד שני ניצחונות חוץ העונה, אחד מהם מול הפועל חיפה, בה החל את הקריירה כמאמן בוגרים.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום שישי, בן שמעון שוחח עם איבן הרצג וביקש להחזירו לסגל לאחר שכבר קיבל הודעה על שחרור מהקבוצה, לא נכלל בסגל בחודש האחרון ורשם הופעה אחת בחודשיים. אתמול, לאחר משחק מצוין של הקרואטי, במועדון אמרו כי הם נוטים להשאירו. "קרה דבר מדהים אתמול. שני שחקנים שהיה נראה שהם עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, הובילו אותנו לניצחון", סיכם אחד השחקנים.

לעומת שמש, החלוץ קוסטדין אזורוב ששיחק אתמול קיבל הודעה בסיום כי הוא ישוחרר בינואר. בני סכנין וקבוצה מהליגה הקזחית מעוניינות בשחקן, אך טרם הגישו הצעות רציניות לגביו.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
"אוהב את האקסיות". בן שמעון/מגד גוזני

נקודת אור נוספת אצל בן שמעון: מעבר לשערים של שחקני הבית מרואן קבהא ונאור פסר, גם שחקן קבוצת הנוער עידן אהדנני, נכלל בסגל שלו. היכולת של קבהא אתמול, אגב, היא אחת הסיבות לכך שבפתח תקוה יעדיפו קשר אחורי מובהק על פני קשר מרכז שדה. "ארבעה שחקני בית שיחקו אתמול בהגנה - אלו, דנינו, פסר וקבהא. כולם היו מצוינים", הזכירו במועדון.

עומר גולן הסביר: "הבטחנו לבן של עמוס לוזון, שחגג השבוע יום הולדת, שננצח בשבילו, וזה מה שקרה". אני שמח שהשחקנים סוף סוף מחייכים כי הגיע להם. הניצחון הזה ימנף אותנו, וזה מוכיח כמה חשוב לתת 200 אחוז. שמות לא משחקים אצלנו, מי שטוב משחק. האמת היא שלא נהניתי כבר שנתיים מכדורגל כמו שנהניתי במשחק הזה".

ומה עם רכש? פתח תקוה רוצה לצרף במועד ההעברות הנוכחי לפחות זר אחד, ואת אדריאן רוצ'ט מקריית שמונה, שפתח על הספסל אתמול ולא פתח בהרכב יותר מחודשיים. בן שמעון רוצה גם את אלעד גבאי ממכבי חיפה ומאמין שיוכל להשתלב היטב במערך של חמישה שחקני הגנה. הבעיה כרגע: פתח תקוה מסוגלת לשלם כשמונת אלפים שקל בחודש, כשאת היתרה היא מצפה שחיפה תשלים, דבר שהירוקים לא מוכנים לו כרגע. מכיוון שזאת ההצעה העיקרית של גבאי כרגע, בחיפה הבהירו לנציגי השחקן כי אם לא ימצא קבוצה שתשלם את מרבית שכרו, הוא יישאר במועדון. גם עידן שריקי ממכבי נתניה, אותו בן שמעון מעריך, מועמד.

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: מכבי פתח תקוה הביסה 0:3 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
קוסטדין אזורוב שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
בדרך החוצה. אזורוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully