וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "חייבים לחזק את הסגל. עטר לא רוצה להגיע לפה"

10.1.2015 / 22:04

אחרי ה-3:3 נגד אשדוד, מאמן בית"ר ירושלים התייחס לחלוץ ריימס: "אם הוא היה רוצה, הוא כבר היה בבית"ר". על הטעויות של קליימן: "הוא הביא לנו הרבה נקודות". קלינגר: "היה עוול אם לא היינו משיגים נקודה"

one

בית"ר ירושלים פספסה הערב (שבת) הזדמנות להשיג ניצחון שלישי ברציפות מול מ.ס. אשדוד, אבל שמטה יתרון 0:2 ו-1:3 וסיימה ב-3:3 דרמטי אחרי נגיחה נהדרת של מיכאל אוחנה בתוספת הזמן ששיגר כדור אחרי הגבהת קרן של אלכסנדר דוידוב כאשר בוריס קליימן טעה ביציאה. שלומי אזולאי כבש ראשון בבעיטה חופשית (19) ואיציק כהן הכפיל (55) כדי לקבוע 0:2, דוידוב דייק עם בעיטה חופשית (57) כדי לצמק, אבל עומר אצילי קבע 1:3 (74). סולארי (82, בעיטה חופשית) וכאמור אוחנה השאירו נקודה לניר קלינגר ושחקניו.

דויד סולארי שחקן מ.ס אשדוד חוגג עם מיכאל אוחנה. ניב אהרונסון
סיומת דרמטית. סולארי חוגג עם מיכאל אוחנה/ניב אהרונסון

מנחם קורצקי, מאמן בית"ר ירושלים, סיכם: "אחרי שהובלנו פעמיים 0:2 ו-1:3, היינו חייבים לסיים את המשחק. חבל לי שאיבדנו את היתרון מוקדם מדי, אבל אין מה לעשות, זה הכדורגל. צריך להרים את הראש, יש לנו משחק מאוד קשה וחשוב בגביע. התכנית הייתה לברוח קצת ממרכז הטבלה. הכול הלך טוב, אבל לפעמים לא יוצא כמו שמתכננים".


3:3 ענק בין מ.ס. אשדוד לבית"ר ירושלים

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
"התוכנית הייתה לברוח קצת ממרכז הטבלה". קורצקי/ניב אהרונסון

על העובדה שקבוצתו ספגה שלושה שערים במצבים נייחים אמר המאמן: "לי אין הרבה מה לעשות נגד זה. עכשיו אנחנו חייבים לחזק את הסגל כדי לעמוד במטרות שלנו". על היכולת החלשה של השוער בוריס קליימן אמר קורצקי: "אני לא צריך לעודד את בוריס. היה לא משחק לא טוב, אבל צריך להבין אותו. הוא הביא לנו הרבה נקודות, יש גם משחקים כאלה". קורצקי נשאל גם על האפשרות שאלירן עטר יחתום בקבוצה, אבל שלל זאת, ואמר: "אנחנו מתעסקים במי שרוצה להגיע, לא במי שלא רוצה להגיע. אלירן עטר לא רוצה להגיע לפה. אם הוא היה רוצה, הוא כבר היה בבית"ר".

עוד באותו נושא

ליגת העל: 3:3 ענק בין מ.ס. אשדוד לבית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
"מי שתצליח להתברג לפלייאוף העליון, תהיה לה הנאה גדולה". קלינגר/ניב אהרונסון

ניר קלינגר, מאמן מ.ס. אשדוד, הודה: "אני מרוצה מהנקודה, אבל חושב שזה היה עוול אם לא היינו יוצאים עם נקודות היום. ספגנו שלושה שערים מאיבודי כדור שלנו וזה מתסכל. לא היה לנו יום טוב בהגנה, אבל לא הרמנו ידיים לרגע וידענו לא להישבר. היינו טובים יותר מבית"ר לדעתי, בכל הקשור להנעת כדור ולרצון ליזום. בית"ר שיחקו על מתפרצות, זה בסדר. היה משחק פתוח עם שישה שערים וזה יפה. מי שתצליח להתברג לפלייאוף העליון, תהיה לה הנאה גדולה. מי שלא, זה סיוט".

לשאלה מה אמר לשחקנים שלו בפיגור, אמר קלינגר: "אמרתי לשחקנים 'תהיו רגועים, תניעו, נגיע למצבים שלנו'. היינו יותר טובים. זה שהם עלו ליתרון לא אומר שצריך להישבר. אני שמח שזה מתשנה, שיש אוזן קשבת אצל השחקנים. אין קשר לצעירים, היה עוול אם לא היינו משיגים נקודה".

כוכב הערב. מיכאל אוחנה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully