וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ראפיד ויתרה על דני עמוס, אמידו באלדה סיכם

פוצץ המו"מ בין הרומנים לשוער: רוצה לחזור לאדומים, שטוענים כי שוחרר. החלוץ בן ה-23 יצטרף עד תום העונה, בכפוף לבדיקות הרפואיות. אסי דומב: "אנחנו נופלים על טעויות קריטיות"

one

הפועל תל אביב לא ניצלה הערב (שבת) את החזרה לבלומפילד אחרי עונש הדרבי, וסיימה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון כאשר סיימה ב-1:1 נגד בני סכנין. אחרי מחצית ראשונה רעה של שתי הקבוצות, סארי פלאח איבד כדור וסידר לאיסמעיל ריאן את שער היתרון לאורחים (50), אבל רמזי ספורי (71) איזן אחרי בישול של גילי ורמוט. פלאח עוד הספיק לקבל כרטיס צהוב שני בתוספת הזמן.

בסיום המשחק הודיעו האדומים על כך שהגיעו לסיכום על צירופו של החלוץ אמידו באלדה בן ה-23 שמשחק בבוורן הבלגית. באלדה סיכם את תנאיו עד לתום העונה בכפוף לבדיקות הרפואיות שהוא יעבור. באלדה גדל במחלקת הנוער של ספורטינג ליסבון. הוא נרכש על ידי סלטיק בשני מיליון יורו ושיתף פעולה עם בירם כיאל וניר ביטון בעונה שעברה, לפני שהושאל העונה לבוורן הבלגית. בעבר שיחק החלוץ הגבוה (1.93 מטרים) גם בנבחרות הנוער של פורטוגל.

ליגת העל: הפועל תל אביב ובני סכנין נפרדו ב-1:1

אמידו באלדה במדי סלטיק. GettyImages
נרכש בשני מיליון יורו על ידי סלטיק. בלדה/GettyImages

פוצץ המשא ומתן בין דני עמוס לראפיד בוקרשט. הרומנים החליטו שהם מוותרים על השוער לאחר שזה כבר הודיע להפועל תל אביב שהוא עוזב את הקבוצה ועובר לשחק ברומניה. בסביבתו של השוער טוענים שהחוזה שיש לו בהפועל מחייב את הקבוצה להחזיר אותו בחזרה לסגל, אלא שבהפועל טוענים שעמוס ביקש לעזוב את הקבוצה באופן מיידי ומבחינתם הוא כבר שוחרר ואין לו דרך חזרה.

מחליפו המיועד אפולה אדל צפוי לנחות מחר בארץ ואם יעבור בדיקות רפואיות יחתום בקבוצה, אך פרשנות משפטית של החוזה של עמוס עשויה להביא לתביעה של השוער הישראלי כנגד המועדון אם לא יחזור לסגל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"כרגע אין כסף להביא שום שחקן". אסי דומב/ברני ארדוב

אסי דומב, מאמן הפועל תל אביב, אמר בסיום: "במחצית שנייה ראו יותר רצון ונחישות של השחקנים, אבל לצערי אנחנו נופלים על טעויות קריטיות והן עולות לנו בשערים. אחר כך אנחנו צריכים להילחם בשיניים כדי לחזור. אלו טעויות של חוסר ניסיון, של הגנה חדשה, אין מה לעשות. צריך ללמוד מזה".

על המשך הדרך של האדומים אמר המאמן: "יש למועדון ציפיות גדולות וטוב שכך, אבל יש מציאות והמצב הכלכלי לא משהו. נצטרך להסתדר עם מה שיש. יש כאן שחקנים טובים, פשוט אין לנו עומק. כרגע אין כסף להביא שום שחקן, לפחות ממה שאני יודע. אם יהיה כסף, אשמח לחזק את הקבוצה".

אלי כהן מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
"אני מדבר המון על איבודי כדורים". אלי כהן/ברני ארדוב

אלי כהן, מאמן בני סכנין, שרשם תיקו אחרי ההפסד בשבוע שעבר לאשדוד, סיכם: "אחרי הבקעת השער היה ברור לי שהפועל תצא קדימה, תלחץ אותנו, והבעיה שלנו היום הייתה בחלק הקדמי, בפס האחרון ובדיוק. אם היינו טובים יותר, היינו יכולים להשיג תוצאה טובה יותר. לא מגיע לנו יותר מנקודה, אנחנו צריכים להשתפר וכנראה להתחזק. אני מדבר המון על איבודי הכדורים. כשהפועל תל אביב יצאה קדימה והפקירה את החלק האחורי, היינו צריכים להיות יותר מדויקים. זה משהו שחוזר על עצמו ונצטרך להשתפר".

על איבודי הכדור שמהם סבלה קבוצתו, הוסיף כהן: "בעקבות היתרון שלנו, הפועל תל אביב שיחקה רק עם קשר אחורי אחד, אבל השחקנים שלי נתנו פה פייט גדול. אחרי ההפסד בשבוע שעבר נגד אשדוד, היום לפחות מבחינת הלחימה וההתלהבות זה חזר. היכולת עדיין לא מספיקה. נצטרך להתחזק בשניים-שלושה שחקנים ואני מקווה שניראה יותר טוב".

שלומי אזולאי שחקן הפועל תל אביב עם רן קדוש שוער בני סכנין. ברני ארדוב
"מקווה להמשיך ביכולת הזו". רן קדוש עוצר את שלומי אזולאי/ברני ארדוב

רן קדוש, שוער בני סכנין, שסבל ממתיחה במחצית הראשונה, אבל בכל זאת המשיך לשחק, אמר: "התחלתי את המשחק טוב, אני שמח שהפציעה לא הפריעה לי לעזור לקבוצה. כולם נלחמו, חבל שספגנו את השער בסיום, אבל מבחינת הרצון והמוטיבציה אין טענות לאף אחד. אני שמח מהנקודה הזו". קדוש, שעמד בשערה של בני יהודה ב-2010 ומנע ממכבי חיפה לזכות באליפות בעונת הקיזוז, הודה: "יכול להיות שבלומפילד מאיר לי פנים, אני מקווה להמשיך ביכולת הזו ולעשות משחקים טובים בהמשך".

שחררו חיוך. פאס וגדיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully