וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "שום דבר לא עבד". חיים סילבס: "הכול הצליח"

10.1.2015 / 18:01

מאמן הפועל באר שבע הודה לאחר ההפסד הביתי לרעננה: "הם היו ראשונים לכל כדור והמשחק שלנו היה תקוע לחלוטין". על הרכש: "רוצים חלוץ ועוד שחקן הגנה". סילבס: "השבוע הסוער עשה שינוי"

one

הפועל באר שבע נחלה היום (שבת) את הפסדה הביתי הראשון העונה, כשנכנעה 1:0 להפועל רעננה, הכבשה השחורה אותה לא ניצחה מאז 2009. ממאדו צ'אם כבש בדקה ה-18 עם העקב וקטע רצף של שישה ניצחונות של באר שבע בווסרמיל, כשגם הקהל הגיב בשריקות בוז ליכולת החלשה של קבוצתו.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. רוני לבנה
רוצה שחקן התקפי נוסף. אלישע לוי/רוני לבנה

"שום דבר לא עבד מהרגע הראשון", הודה אלישע לוי. "רעננה היו ראשונים לכל כדור והמשחק שלנו היה תקוע לחלוטין. חבל מאוד, אבל ככה זה הכדורגל. ניסיתי לעשות שינויים ולהזיז את המשחק, אבל בסופו של דבר משחק חלש מאוד שלנו. אפשר היה לראות סימנים של חוסר ביטחון, לא עשינו מספיק תנועה ולא היו פעולות טובות. זה בלט. אני מקווה שבפעמים הבאות נדע לעשות את הדברים האלה. אפילו בסוף, כשישבנו על רעננה, לא דייקנו וכשלנו בפעולות פשוטות.

הפתעה בווסרמיל: 0:1 להפועל רעננה על הפועל באר שבע

על חיזוק אפשרי: "הדיבורים היו גם לפני, התכניות קיימות, בלי קשר להפסד. אני לא חושב שאנחנו צריכים חיזוק במרכז השדה, הסגל שלנו מצוין. אם נוכל להתחזק בחלוץ ובשחקן הגנה נוסף, זה יהיה מצוין".

חיים סילבס, שכבר פוטר מרעננה וחזר בגדול עם ניצחון אחרי תשעה מחזורים, הבהיר: "התקופה האחרונה לא שיקפה את היכולת ואת איכות המשחק שלנו, אלא רק את איכות הביצוע. נראה שכל השבוע הסוער שעברנו עשה 'קאט' כזה ושינה את הכול. עלינו במערך הרפתקני מול קבוצה מהטובות בליגה והכול היה איתנו. עברתי שבוע קשה, יחד עם כל המשפחה שלי. זה מאחוריי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. רוני לבנה
סוף משמח לשבוע קשה. חיים סילבס/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully