וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט המליץ למכבי חיפה על מדו: "ייקח לו זמן להיכנס לכושר"

9.1.2015 / 12:54

הקשר שינחת הלילה לחתום במכבי חיפה מיעט לשחק העונה גם בקבוצת המילואים של בולטון, ובמועדון מקווים שהוא בכושר משחק. ראיוס, אוחיון ומיצ'ל תורגלו לקראת מכבי תל אביב, עזרא ועטאא בחוץ

one

כשבמאזנו הפסד בגמר גביע הטוטו ותיקו מול הפועל פתח תקוה, מרקו בלבול עדיין מחפש את הניצחון הראשון שלו כמאמן מכבי חיפה. ביום ראשון תגיע מכבי תל אביב לאצטדיון סמי עופר, ולמאמן יש לא מעט התלבטויות לגבי ההרכב. יוסי בניון ייעדר גם מהמשחק הזה, וההתלבטות היא האם לשלב את רובן ראיוס ב-11 שלו. גם אייל משומר ומיצ'ל, שנמצא בדרך החוצה לאור החתימה הצפויה של מדו, עשויים לפתוח. למרות השינויים שהוא מתכנן בהרכב, בלבול ימשיך במערך הקבוע שלו, עם חלוץ בודד בחוד. אחד השחקנים אמר הבוקר: "חשוב מאוד שננצח את מכבי תל אביב, כי הפסד יפגע בקבוצה מנטלית לקראת המשחק ברמת השרון. כולם יודעים שהגביע זאת המטרה העיקרית שלנו העונה".

בלבול תרגל היום את הרכב שכלל שינויים רבים: מתן אוחיון המאוכזב תורגל במרכז ההגנה על חשבון דקל קינן, טאלב טואטחה תורגל בהפוגות על חשבון שמואל שיימן, ואילו אוראל דגני שיחק לצד מיצ'ל כשג'אבר עטאא וגוסטבו בוקולי בהרכב השני. גם רובן ראיוס תורגל ב-11, כשחן עזרא פינה את מקומו.

ההרכב שתורגל: ולדימיר סטויקוביץ'; אייל משומר, אדין צוצאליץ', מתן אוחיון, טאלב טואטחה; מיצ'ל, אוראל דגני, אלון תורג'מן, עידן ורד, רובן ראיוס; ויאם עמאשה.

שחקן בולטון לשעבר, מדו. Chris Brunskill, GettyImages
מיעט לשחק העונה. מדו/GettyImages, Chris Brunskill

מדו, שהמגעים עימו החלו עוד בשבוע שעבר, צפוי לנחות בישראל בקרוב. בחיפה סיפרו כי הקשר מסיירה לאון הוצע לאלכסנדר סטנוייביץ', שרצה אותו מאוד, ובלבול הסכים להחתים אותו בעצתו של אברהם גרנט, אותו אימנו השניים בפרטיזן בלגרד. בחיפה מקווים ששחקנה של בולטון נמצא בכושר משחק סביר. מאז חודש אוגוסט הוא לא שיחק יותר מדי. המאמן ניל לנון החליט לנפות אותו באופן קבוע מהסגל, ולמעט חמש דקות בהן שותף כמחליף בספטמבר, הוא רשם הופעה אחת בלבד בקבוצת המשנה, אבל גם אז שיחק מחצית בלבד, כנראה בגלל כושר משחק לקוי.

"המצב שלו דומה למצב של ידין, שחקן שלא שיחק מתחילת העונה וייקח לו זמן להיכנס לכושר משחק, גם במילואים הוא כמעט לא שיחק", אמר גורם הבקיא בפרטים. ההערכה היא כי חיפה תחתים אותו עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. המאמן רוצה להחתים גם בלם וכפי שפרסמנו השבוע ייתכן מאוד שבקרוב מאוד מתן אוחיון יבקש לעזוב. חיפה טרם הגישה הצעה לעידן ורד, אבל במועדון הבטיחו שיעשו זאת בקרוב. ורד חופשי לנהל משא ומתן החל משלשום. "מוזר שמתעכבים בהחתמה שלו. הוא השחקן הכי יעיל בקבוצה. בסוף עוד יאבדו אותו כפי שאיבדו את חמד וקינן", אמר אחד השחקנים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully