וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב-בני סכנין: "התגעגענו לבלומפילד, חסר לנו שלא ננצח"

הקו האדום קרוב והאדומים בלחץ: "כולם מבינים את המשמעות של הפסד". דני עמוס הגיע להיפרד, אלמדון יפתח בשער (שבת, 17:15, ספורט1). בסכנין פפאדופולוס כנראה יירד לספסל, חלאיילה חוזר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 29 פעמים בעבר בליגה. הפועל תל אביב ניצחה 16 פעמים, סכנין ניצחה 6 פעמים ו-7 משחקים הסתיימו ללא הכרעה.

* ניצחון הליגה האחרון של סכנין על הפועל תל אביב בבלומפילד היה 0:1 ב-26 בינואר 2008.

* מוחמד גדיר כבש בשלושת המשחקים האחרונים ובסך הכול יש לו 9 כיבושים העונה. יותר משליש מהשערים של סכנין (24).

* אם הפועל תל אביב תפסיד מחר, היא תרשום הפסד בית רביעי ברציפות. הפעם האחרונה בה היא הפסידה ארבעה משחקי ליגה רצופים הייתה בעונת 1996-1997 (בין אמצע אוקטובר לתחילת דצמבר 1996).

* במשחקים של בני סכנין העונה נכבשו 50 שערים. רק במשחקים של הפועל פתח תקוה (53) ומכבי תל אביב (51) נכבשו יותר שערים.

* על פי ויקיהפועל, המשחק מחר יהיה השביעי של הפועל תל אביב בליגה ב-10 בינואר. היא הפסידה בתאריך הזה רק פעם אחת, 2:1 למכבי נתניה ב-1959. בארבעה משחקים נוספים היא ניצחה ואחד הסתיים בתיקו. בנוסף, האדומים שיחקו בתאריך הזה פעמיים בגביע הטוטו וגם בשתיהן הם ניצחו.

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפסד בית רביעי ברציפות לראשונה מאז 1996? דומב והפועל תל אביב/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

בהפועל תל אביב יש הרבה מאוד לחץ לקראת המשחק נגד בני סכנין. אחרי צבירת ארבע נקודות בלבד מ-21 אפשריות, כולם מבינים שהפסד נוסף יקרב את הקבוצה לקו האדום ומזה הם מבקשים להימנע. "זה משחק סופר קריטי", אמר היום אחד השחקנים, "כולם מבינים את המשמעות של הפסד. התגעגענו לבלומפילד זה הבית שלנו וחסר לנו שלא ננצח מחר".

חרף ההצהרות על כך שהצוות המקצועי יישאר עד תום ולמרות הסדר הניהולי החדש בהפועל תל אביב, הפסד ביתי לבני סכנין יגרום להרבה רעש במועדון, לפחות מצדם של האוהדים שהצהירו שהם יפגינו מחוץ לחדר הלבשה במקרה כזה. "בלומפילד זה לא נתניה. פה אין מצב שסכנין מנצחת והדברים יעברו בשקט", התבטאו חלק מראשי האוהדים באדום.

תום אלמדון יפתח בשער במקומו של דני עמוס שהגיע היום להיפרד מהשחקנים ואמור לחתום בימים הקרובים בראפיד בוקרשט. מחליפו של עמוס, אפולה אדל, צפוי לנחות מחר בארץ. ביום ראשון הוא יעבור בדיקות רפואיות ואם ימצא כשיר, הוא יחתום על חוזה עד סוף העונה. בנוסף, ליאור לוי לא ישחק מחר בגלל מתיחה בשריר הירך האחורי ואברהם צ'וקול יפתח במקומו בצד השמאלי של ההגנה. עדיין לא ברור מי יפתח במרכז השדה, הקפטן שי אבוטבול שיחזור לסגל או משה אוחיון. היו"ר החדש, בארי בן זאב, ערך היום שיחת היכרות עם השחקנים.

בני סכנין:

בני סכנין ממשיכה בהכנותיה לקראת המפגש מול הפועל תל אביב כאשר לפי האימונים השבוע ניראה שלמאמן אלי כהן ישנה התלבטות בין עלי עוסמאן למוחמד זבידאת בעמדת המגן הימני. חאלד חלאיילה צפוי לחזור להרכב על חשבונו של סגס תאמבי הצעיר ואיגור יובאנוביץ', שהחלים מפציעה, יפתח גם כן. החזרה של הסרבי תשלח את חאמד גנאים מעמדת המגן השמאלי לקישור על חשבונו של יאניס פפאדופולוס.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אם בסכנין ימצאו שחקן אחר בעמדה של פפאדופולוס – ישראלי או זר – היווני עלול להיחתך מהקבוצה. שמו של ניקולאס פלצ'וק ממכבי פתח תקווה עלה כאפשרות לחיזוק. בנוסף בסכנין מעוניינים בחלוץ אחי נצרת, עידו אקסברד, ונעשו גישושים בנושא. יחד עם זאת , בקבוצה חוששים שאחרי שחרורו של אלי אלבז מנצרת, זו תסרב לאפשר לחלוץ נוסף לעזוב.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
קפטן בני סכנין חאלד חלאיילה. ברני ארדוב
חוזר להרכב. חלאיילה/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: תום אלמדון

אלמדון ספג שלושה שערים בכל אחד משלושת המשחקים בהם הוא פתח העונה בהרכב, ובסך הכול תשעה. שוער המשנה לא הציג יכולת טובה עד כה ונגד מוחחד גדיר ופיראס מוגרבי שנמצאים בכושר מצוין, הפועל תל אביב צריכה אותו במיטבו.

בני סכנין: מיחה מבליה

הקשר האחורי הסלובני עושה עבודה שקטה מתחילת העונה ובשקט בשקט הפך לאחד מהשחקנים הטובים של הקבוצה. נגד הפועל תל אביב הוא יצטרך לעצור את גילי ורמוט וחבריו, לא לאפשר לשחקני ההתקפה היריבים למצוא מרווחים בינו לבין ההגנה ולתת לחולייה האחורית של סכנין שקט.

הרכבי הקבוצות

שופט: גיא ברגר
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 5243

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully