וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - קרית שמונה: בכר מתלבט בין פרננדס למימוני

הבלם שחוזר מפציעה עשוי לפתוח על הספסל (ש', 18:30, אין שידור). קולה עשוי לחזור להרכב על חשבון עאבד, גם עזאם בתמונה. הרצג ששוחרר בתמונת ההרכב של בן שמעון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בארבעת המפגשים בין שתי הקבוצות בפתח תקוה המאזן עומד על שני ניצחונות לכל קבוצה, שתי תוצאות תיקו ויחס שערים של 8:8.

* הפעם האחרונה בה מכבי פתח תקוה ניצחה את קרית שמונה במלאבס הייתה באוקטובר 2008, בתוצאה 1:2.

* למכבי פתח תקוה יש ניצחון אחד בששת משחקי הבית האחרונים שלה. לקרית שמונה יש הפסד אחד בששת משחקי החוץ האחרונים שלה.

*מתוך שבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות (שישה מהם בליגה), בשניים בלבד שתי הקבוצות כבשו. בשני המקרים המשחק הסתיים בתוצאת תיקו.

גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מאזן שוויוני במלאבס. גיא חיימוב/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

עם ניצחון אחד בלבד בחמשת המחזורים האחרונים, רן בן שמעון יודע שהפסד נוסף והקבוצה שלו תנשור לחלק התחתון של הטבלה. דדי בן דיין ורועי דיין שוב לא בסגל, ואילו יואכים מונונגה עדיין מתאושש מניתוח. בשל כך, בן שמעון לא יערוך שינויים גדולים בהרכב. באופן די מפתיע, המאמן תרגל את רוב ההרכב אתמול, עם מערך של חמישה שחקני הגנה שכלל את תומר אלבז, אלא שהוא נפצע ומי שתורגל היום באופן די מפתיע הוא הבלם איבן הרצג, שהגיע לשיחה אצל המאמן ונראה כי הוא יפתח בהרכב ואולי אף יישאר בקבוצה לאחר שכבר קיבל הודעה כי הוא רשאי לחפש קבוצה.

דור אלו יפתח בעמדת המגן הימני במקום חגי גולדנברג המוצהב. בן שמעון תרגל את בריאן חרסיסיץ' ויובל יעקובוביץ' בקישור האחורי, כשבן בן יאיר וגיא מלמד תופקדו מעט מאחורי עידן שמש. ניקולס פלצ'וק, שעדיין לא קיבל אור ירוק לעזוב, התאמן ואמור להיכלל בסגל. עוז פרץ לא התאמן היום ולא ייכלל בסגל. במועדון עסוקים גם בנושא מדיניות הרכש. מלבד לירוי צעירי שהוצע אתמול, במועדון מנהלים מגעים להעברת אדריאן רוצ'ט מקרית שמונה. גם אלעד גבאי ועידן שריקי על הכוונת. בן שמעון מעדיף חלוץ זר במקום קוסטדין אזורוב, אבל אם זה לא ייצא אל הפועל שריקי עשוי לחזור.

קרית שמונה:

בעירוני קרית שמונה ילונו הלילה במלון דן בקיסריה כחלק מההכנה למשחק במושבה. בקרית שמונה מייחסים חשיבות רבה למפגש ולכן כבר בצהריים תצא הקבוצה לקיסריה, תערוך אימון במגרש האימונים של המלון ותישאר שם עד מחר. בקבוצה הצפונית יודעים שהם חייבים ניצחון כדי ליהנות מהתיקו בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע, ומאמינים ששלוש נקודות שלהם ילחיצו את היריבות בצמרת עוד יותר.

ברק בכר לא תרגל הרכב במהלך השבוע, אך נראה שההתלבטות של המאמן היא בין קאסיו פרננדס לדין מימוני, כשייתכן והברזילאי שרק חוזר מפציעה יישב על הספסל. גם עאהד עזאם עשוי לפתוח בהרכב. התלבטות נוספת של בכר היא בין אחמד עאבד לרוג'רס קולה שעשוי גם כן לשוב ל-11.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב מול קאסיו פרננדס שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
יישאר על הספסל? קאסיו פרננדס/קובי אליהו

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: בן בן יאיר

המימד ההתקפי של קשר מכבי פתח תקוה ועוצמת הבעיטה שלו מצליחים להטעות קצת. למרות שבלט ברמת השרון בעונה שעברה, בן יאיר הבקיע רק שער אחד, והעונה הקבוצה לא כבשה אפילו שער אחד בכל ארבעת המשחקים בהם שותף. אבל למרות הנתונים, אף אחד לא יכול לבטל את הכישרון שיש לו ברגליים. עד לפני חודש הוא היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, וכעת יש לו הזדמנות טובה להוכיח לבן שמעון למה כדאי לו לוותר על שחקן אחר.

קרית שמונה: דויד מנגה

החלוץ של קרית שמונה נמצא בכושר שיא וחזר לכבוש במשחקים האחרונים. אם מוליכת הטבלה רוצה להמשיך בתקופה הנהדרת שלה היא חייבת אותו בכושר דומה גם מחר. בקרית שמונה אין מקום לזר נוסף שיגיע בחלון ההעברות הנוכחי, והבעלים איזי שרצקי ממשיך להצהיר שלא יחזק את הקבוצה בכלל, כך שכבר מול פתח תקוה מנגה חייב להמשיך ולהוציא לפועל.

הרכבי הקבוצות

שופט: לירן וקסברגר
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 1000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully