וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה, כולל צסק"א"

8.1.2015 / 22:55

מאמן מכבי תל אביב אופטימי אחרי ה-67:78 על הכוכב האדום בלגרד. על ספסול אלכסנדר: "אנחנו לא בגן ילדים, לא ניתן לשחקנים דקות רק כדי שיהיו מרוצים". אוחיון: "הבנו כמה חשוב לנצח בבית"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) את הניצחון הראשון בטופ 16 לעונת 2014/15 עם 67:78 על הכוכב האדום בלגרד, במסגרת המחזור השני בבית ה'. הצהובים נהנו מערב מוצלח של בריאן רנדל, שקלע 16 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים ו-4 חטיפות, ושל ג'רמי פארגו, שסיים עם 12 נקודות, 6 ריבאונדים, 6 אסיסטים, אבל גם עם 5 איבודים. סופוקליס שחורציאניטיס קלע 15 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יכול להיות מרוצה. גודס/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס אמר בסיום: "ידענו שהכוכב האדום היא קבוצה חזקה מאוד, עם גודל, שתיקח אותנו למשחק העומד. במחצית השנייה שיפרנו את נושא הריבאונדים, ובכל פעם שהם החטיאו הצלחנו לרוץ לנקודות קלות. בסיום דיברתי על ההפרשים כי זה יכול להיות משמעותי. לא קלענו באחוזים טובים מהשלוש, אבל אנחנו לוקחים את הצד החיובי וזה הניצחון. יוגב עשה עבודה פנטסטית וגם רנדל תרם בהתקפה ובהגנה, סופו היה מצוין ושיחק כמעט 20 דקות. יש הרבה צדדים חיוביים, אבל יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לשפר".

על המפגש מול ברצלונה בשבוע הבא, אמר גודס: "אנחנו יכולים לנצח בכל משחק, כולל צסק"א, שהיא כרגע מעל כולם. אנחנו צריכים לבוא נחושים, לשמור על הכדור יותר, לקבל החלטות טובות יותר ברגעים חשובים ואז אפשר לנצח כל קבוצה.

המאמן התייחס לעובדה שג'ו אלכסנדר לא שותף היום ואמר: "אתם צריכים להבין, תמיד מגיע איזה שחקן חדש וכולם קופצים, אבל אנחנו לא בגן ילדים ולא נותנים לשחקנים לשחק כי הם הגיעו. תתאזרו בסבלנות ותראו את כולם משחקים".

פורוורד מכבי תל אביב בריאן רנדל אמר בסיום: "פארגו קלע כמה קליעות גדולות, סופו משך הרבה תשומת לב וזה עזר לנו. כולם עשו את העבודה שלהם והצלחנו לנצח. כל קבוצה נמצאת בטופ 16 מאיזושהי סיבה, זה לא מיאמי נגד איזו קבוצה מהליגה החמישית באיזו ארץ. יהיה משחק קשה מאוד, אבל אפשר לנצח".

יוגב אוחיון: "הבנו היום את הסיטואציה שאנחנו נמצאים בה וכמה חשוב לנצח בבית. ידענו שחשוב מאוד שננצח וכמובן שאנחנו יודעים שיש לנו לו"ז מאוד קשה. גיא ופיני תמיד נותנים לי את המשימות ההגנתיות בכל משחק, לפעמים זה מצליח קצת יותר, לפעמים קצת פחות. בעזרת הקהל, אי אפשר להישאר אדישים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. ברני ארדוב
מצטנע. אוחיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully