וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע גיששה אצל עידו לוי, רועי גורדנה נפצע באימון

8.1.2015 / 21:31

בלם מכבי נתניה על הכוונת של סגנית האלופה. נמשכים המגעים להחתמת אלירן עטר. הקשר סובל משריר תפוס בגב, ורק מחר יתברר אם יהיה כשיר. למרות היכולת הטובה של אראל, נראה שאוגו יחזור להרכב

one

הפועל באר שבע מגבירה את הקצב בנוגע לחיפוש אחר חלוץ ובלם. נשיאת המועדון אלונה ברקת נתנה אור ירוק להחתים את אלירן עטר, אך זה טרם הגיע לסיכום סופי עם ריימס בנוגע לשחרורו ולכן העסקה מתעכבת. עטר, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, מעוניין להגיע לבירת הנגב, ונראה כי הסיכויים לכך גבוהים אם יגיע להסדר עם קבוצתו בימים הקרובים. שם נוסף שהוזכר כמועמד לקבוצה הוא בלם מכבי נתניה, עידו לוי. השחקן כבר היה מועמד לקבוצה בעידן אלישע לוי, אך בסופו של דבר נשאר נתניה והעברתו טורפדה.

באר שבע ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל רעננה, אך הסגל שלה ממשיך להיות מושפע מפציעות. הקשר רועי גורדנה נפצע באימון היום ונטש כשהוא סובל משריר תפוס באזור הגב. במועדון אמרו כי השחקן בספק למשחק, ורק מחר יתברר האם יהיה כשיר. אלישע לוי שוקל לבצע שלושה שינויים עיקריים בהרכב ביחס למשחק מול מכבי תל אביב. השינוי הראשון הוא בעמדת המגן השמאלי, ממנה ייעדר אופיר דוידזאדה בשלושת המשחקים הקרובים, כולל בגביע המדינה.

האפשרויות שעומדות לרשות המאמן: דור מלול, ששיחק בעמדה הזאת מול מכבי תל אביב; אביתר אילוז, שהפך העונה לשחקן ספסל כמעט קבוע, אך שיחק בעבר בעמדה הזאת; דודי טויטו הצעיר, שחקן פחות מנוסה אך מגן שמאלי טבעי. העמדה השנייה היא עמדת הקשר האחורי. למרות שכושר המשחק הלקוי לא ניכר על גל אראל מול מכבי תל אביב, נראה כי המאמן מעדיף להחזיר את ג'ון אוגו. העמדה השלישית היא העמדה של סיראז' נאסר, שלא התעלה מול מכבי תל אביב לאחר שפתח במקום מאור מליקסון. מליקסון ערך לאורך כל השבוע אימון מלא, אך החשש היה שלאור העובדה שלא התאמן כמעט שבועיים (מתיחה במפשעה) הכללתו בהרכב תסכן אותו. רק מחר יתברר סופית האם יפתח בהרכב.

כריסטיאן סרגי מנחם את עידו לוי שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
בדרך לבאר שבע? עידו לוי עם סרגי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully