וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדו"ח קבע: ה-NFL לא ידעה על "סרטון המעלית" המפליל של ריי רייס

8.1.2015 / 21:30

החוקר הפרטי רוברט מיולר פרסם את מסקנות הדו"ח שלו, ניקה את הליגה, אך הוסיף: "היו צריכים לעשות יותר כדי להשיג את כל המידע". רוג'רס לא כשיר לחלוטין, מאנינג כן. וורנר: "הייתי שוקל לחזור אם אריזונה הייתה פונה אליי"

רוג'ר גודל קומישינר ה-NFL. Ted S. Warren, AP
הליגה נוקתה. גודל/AP, Ted S. Warren

ה-NFL והעומד בראשה, הקומישינר רוג'ר גודל, בוודאי שמחו לראות הערב (חמישי) את המסקנות של הדו"ח שפרסם החוקר הפרטי רוברט מיולר, שקבע כי הליגה לא ראתה את הסרטון של ריי רייס חובט בזוגתו ג'נאי בתוך המעלית במלון באטלנטיק סיטי לפני שאותו סרטון נחשף על ידי אתר הרכילות TMZ.

"לא מצאנו ראיות לפיהן מישהו בליגה החזיק בסרטון מתוך המעלית או ראה אותו לפני שהוא הפך לפומבי. לא מצאנו גם ראיות לפיהן מישהי מתוך ה-NFL הודתה שהיא בהודעה קולית שהיא קיבלה את הסרטון בתשיעי באפריל 2014", נכתב בדו"ח.

החקירה החלה לאור הטענות לפיהן בליגה היו ערים לאירועים האמיתיים שהתרחשו בין רייס לזוגתו ולמרות זאת בחרו להשעות אותו לשני משחקים, כאשר רק לאחר פרסום הסרטון מתוך המעלית השחקן הושעה לתקופה בלתי מוגבלת ולאחר מכן גם שוחרר מבולטימור. רייס וזוגתו נעצרו לאחר התקרית ההיא, בולנטיינס דיי, בפרשה שהסעירה את ארצות הברית.

עוד נכתב בדו"ח: ה-NFL הייתה צריכה לעשות יותר עם המידע שהיה ברשותה והייתה צריכה לנקוט צעדים נוספים על מנת להשיג את כל המידע בנוגע לתקרית המדוברת".

הסרטון המדובר

עוד מהליגה:

* לגרין ביי מחכה משחק ביתי קשה מאוד ביום ראשון מול דאלאס ובעוד שהקוורטרבק שלה ארון רוג'רס הבטיח שהוא ישחק, יכול מאוד להיות שהוא יהיה רחוק מכשירות מלאה. רוג'רס נפצע בשוק בניצחון של הפאקרס על דטרויט במחזור הסיום, ירד לקבל טיפול ושב למגרש כדי להוביל את האורזים לניצחון, אולם ההחלמה שלו לא מלאה והוא עלול להיות מוגבל, לפחות חלקית, מול קאובויס.

* מי שבריא במאה אחוז הוא פייטון מאנינג: "אני בסדר גמור. היו לי כמה פציעות, אבל התגברתי עליהן. אני חושב ששבוע החופש הגיע בזמן", אמר מאנינג, שיארח את האקסית אינדיאנפוליס למשחק מרתק.

* קורט וורנר בן ה-43 סיפק ציטוט מעניין: "הייתי שוקל לחזור לעזור לאריזונה אם היו פונים אליי. מבחינה פיזית, אני ממש בסדר. האם זה אומר שאני יכול להיות קוורטרבק ב-NFL? לא. אבל הייתי שוקל את זה". הקרדינלס הפסידו בסיבוב הראשון של הפלייאוף לקרוליינה לאחר שנאלצו לשחק עם הקוורטרבק השלישי שלהם, ריאן לינדלי, שהיה חלש להחריד. וורנר הוביל אותם לסופרבול היחידי בתולדותיהם, בעונת 2008/09.

* אחרי העונה המאכזבת של בריאן הוייר וג'וני מנזל בקליבלנד, מי שעוזבים את המועדון הם מתאם ההתקפה קייל שנאהאן שהתפטר ומאמן הקוורטרבקים דוואל לוגאינס שפוטר.

* ריאן פייס, שעבד עד העונה בניו אורלינס סיינטס, מונה לג'נרל מנג'ר החדש של שיקגו.

  • עוד באותו נושא:
  • ריי רייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully