וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר זימרו הודיע שיפרוש אחרי מרתון טבריה

8.1.2015 / 19:07

האתלט יתחרה בפעם האחרונה במרתון אחרי שהוכתר שלוש פעמים כאלוף ישראל ומחזיק בתוצאה השנייה בטיבה בריצה: "עברתי שנה קשה של פציעות". השתתפות הנבחרת באליפות העולם עשויה לשנות את החלטתו

זוהר זימרו רץ מרתון ישראלי. AP
בטוח שנתגעגע. זוהר זימרו/AP

רגע לפני שייצא מחר (שישי) מרתון טבריה בפעם ה-38, הודיע אלוף ישראל המכהן במרתון, זוהר זימרו, על פרישתו כרץ למרחקים ארוכים. זימרו הצהיר כי הריצה מחר תהיה האחרונה שלו בקריירה והוא יממש את הפרישה בלי קשר לתוצאה שאותה הוא ישיג.

בנוסף, זימרו התנה את פרישתו בכך שלא יהרוס את סיכוייה של נבחרת ישראל הקבוצתית למרתון שיתקיים באליפות העולם בבייג'ינג. אם אכן תהיה נבחרת כזו ומקומו בה יהיה הכרחי להופעתה, הוא ירוץ. "עברתי שנה קשה של פציעות, ובנוסף אחרי שנים רבות שלא הייתי אבא לבת שלי, הגיע הזמן לצמצם את הפערים", אמר זימרו במסיבת העיתונאים לקראת המרתון.

זימרו בן ה-37 הוכתר שלוש פעמים כאלוף ישראל בריצת מרתון ועשה זאת ב-2010, ב-2012 וב-2014. את ישראל הוא ייצג באולימפיאדה אחת (לונדון 2012) ובשתי אליפויות עולם (2011 ו-2013). זימרו חתום גם על התוצאה השנייה בטיבה של אתלט ישראלי בכל הזמנים בריצת מרתון - 2:14:28 שעות, שבע שניות אחרי השיא הישראלי של היילה סטאין. באליפות אירופה שנערכה הקיץ בשוויץ הוא נאלץ להפסיק את ריצתו בקילומטר ה-30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully