וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב החלה במשא ומתן עם עשהאל בן שבת

האדומים מנסים להתחזק בשחקן ההגנה שעוזב את קרקירה, קבוצתו היוונית. היו"ר החדש בארי בן זאב הגיע לסיכום עם חברת האבטחה TSQ, שתמשיך לעבוד עם המועדון. לוי לא כשיר לשבת

one
שחקן עירוני רמת השרון עשהאל בן שבת. קובי אליהו
בדרך להפועל? בן שבת/קובי אליהו

הפועל תל אביב מעוניינת בעשהאל בן שבת וכבר החלה עמו במו"מ, אך כרגע ההצעה נמוכה מדי והמגעים בין הצדדים יימשכו. בן שבת בן ה-26 סיים את דרכו בקרקירה היוונית, במדיה רשם העונה ארבעה משחקים. בחציה השני של העונה שעברה שיחק בפנתראקיקוס ביוון, אליה הצטרף לאחר ששוחרר מהפועל ניר רמת השרון, אותה עזב בינואר אשתקד בעקבות האשמות מצד הנהלת המועדון בנוגע להטיית משחקים.

האדומים הגיעו הבוקר (חמישי) להסדר תשלומים עם חברת השמירה TQS על חוב של שני מיליון שקל. אחרי מאבק של חודשים בין האדומים לבין חברת האבטחה, בהם גם ביקשה האחרונה לעקל את חשבונות המועדון, הגיע הבוקר היו"ר החדש בארי בן זאב להסדר תשלומים חדש עם החברה ו-TQS תמשיך להיות חברת האבטחה של האדומים בשנים הקרובות.

המאבק בין הצדדים החריף בעיקר אחרי מאורעות הדרבי שפוצץ. כזכור המנהל המקצועי של האדומים איל ברקוביץ' האשים את חברת האבטחה על אוזלת היד כשערן זהבי הותקף על ידי אלרועי ידעי המכונה "פואד". לאחר מכן נראה היה שהאדומים וחברת האבטחה יפסיקו לעבוד אחד עם השנייה ואף הצדדים הגיעו להחלפת מכתבי תביעה הדדים. היום כאמור הסתיים סיפור זה ובמהלך החודשים הבאים תעביר הפועל את התשלומים ל-TQS.

הקבוצה עצמה ממשיכה להתכונן למפגש מול בני סכנין בשבת. המגן ליאור לוי לא יהיה כשיר למשחק ובמקומו יפתח שוב אברהם צ'קול. בכלל נראה כי האדומים ינסו להביא בקרוב שחקן הגנה נוסף לקבוצה, אחרי ששחרו את הרמוני איקנדה ואת עוביידה חטאב לא ששים לשתף במשחקים בגלל משפטו שעומד להיפתח בקרוב.

שי אבוטבול, שנעדר בגלל וירוס משני המשחקים האחרונים, יחזור לסגל הקבוצה, אך לא ברור אם יחזור להרכב הקבוצה כבר בשבת. המאמן אסי דומב עדיין לא תרגל את ההרכב לשבת ונראה שהוא מתלבט בין הקפטן לבין משה אוחיון בקישור. עוד בהפועל, מי שיפתח בין הקורות בשבת הוא תום אלמדון. דני עמוס ימריא כבר מחר לרומניה ויחתום ככל הנראה בראפיד בוקרשט, כשתום אלמדון יתפוס את מקומו בין הקורות. אפולה אדל ינחת בארץ במוצאי שבת ואם יעבור את הבדיקות הרפואיות, יחתום בקבוצה עד תום העונה.

מהפועל תל אביב נמסר: "מטבע הדברים בתקופת חלון ההעברות מוצעים לקבוצה הרבה שחקנים, אולם לא מתקיים מו"מ עם שחקן זה ואם יהיה צה להודיע נודיע. בנוגע לחברת האבטחה רק נציין כי הסכומים שננקבו בכתבה גבוהים בהרבה מהסכום האמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully