וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: הקבוצה מעוניינת באדריאן רוצ'ט

8.1.2015 / 21:18

במלאבס, שם מאמן רן בן שמעון שהדריך את רוצ'ט בעונת האליפות בקרית שמונה, מתעניינים בקשר, שלא זוכה לדקות משחק רבות העונה. במועדון אישרו את הידיעה. הסיכויים לצירוף אילן בוקרה לא גבוהים

one

מכבי פתח תקוה מעוניינת בקשר עירוני קרית שמונה אדריאן רוצ'ט. השחקן, שהעונה חל פיחות במעמדו, רוצה לעזוב את מוליכת הטבלה. גורמים במועדון אישרו את הידיעה.

הפועל רעננה רוצה להעביר לשורותיה את בן בן יאיר בחלון ההעברות בחודש ינואר. אתמול נעשתה בדיקה בעניין, אך בשלב זה מכבי פתח תקוה מסרבת לשחררו. מאמן מכבי פתח תקוה רן בן שמעון, שהדריך את רוצ'ט בעונת האליפות בקרית שמונה, יצטרך לשחרר את אחד הקשרים שלו וכפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר ניקולס פלצ'וק וגם החלוץ עידן שמש בדרך החוצה מהקבוצה. כזכור, בן שמעון החליט כי הוא לא בונה על פלצ'וק, ושתי קבוצות כבר מעוניינות בשחקן - בני סכנין והפועל עכו. לגבי שמש, השחקן כבר סיכם בעירוני קריית גת מהלאומית וממתין להתפתחויות.

עד סוף השבוע אמורה להתקבל החלטה האם להחתים הקשר היהודי-צרפתי מקבוצת המילואים של אייאקס, אילן בוקרה. בשלב זה, הסיכויים לצרפו לא גבוהים. בפתח תקוה ינסו למצוא גם חלוץ מהיר ולשחרר את קוסטדין אזורוב, וכן עדיין מחפשים קבוצה לבלם איבן הרצג, שאתמול דווח בקפריסין כי הוא מועמד לאומוניה ניקוסיה. לאחר שמשחק האימון מול מחנה יהודה הופסק בשל גשמים, הקבוצה תמשיך היום בהכנות לקראת המשחק מול קרית שמונה.

בנוסף, הקשר לירוי צעירי, שחקנה של הפועל פתח תקוה, הוצע לקבוצה אך בשלב זה לא הוגשה לו הצעה.

עדכון ראשון: 13:45

בן בן יאיר שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מכבי פתח תקוה לא רוצה לשחררו. בן בן יאיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully