וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה מונה למאמן הפועל עכו

דורה סיכם את תנאיו מול מנכ"ל העירייה, עבר בבקרה ויאמן את הקבוצה עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת. עכו תהיה הקבוצה השנייה שלו העונה לאחר שהתפטר מאחי נצרת לפני כשבועיים

one

שלומי דורה מונה היום (חמישי) רשמית למאמן הפועל עכו. הבוקר דורה נפגש עם מנכ"ל עיריית עכו, אוהד שגב, והשניים הגיעו לסיכום על תנאי עסקתו. מאז התפטרותו של אלון חרזי ביום שני החל מחול שמות ומועמדים סביב עכו. דורה וירון הוכנבוים היו המועמדים המובילים להחליף את חרזי, אך הוכנבוים לא קיבל את השחרור המיוחל מהפועל עפולה ואילו בין דורה לבין עכו היו פערים כספים.

היום, כאמור, נפגש דורה עם מנכ"ל העירייה והשניים הגיעו לסיכום על תנאיו של המאמן שיאמן עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת, בתנאי שהקבוצה תישאר בליגת העל. הצדדים התגברו גם על הבעיה מול בקרת התקציבים, וכך דורה יעמוד על הקווים במשחק התחתית החשוב מול הפועל פתח תקוה בשבת.

דורה ינסה לחזק את הקבוצה, אך זה תלוי בשחקנים שישוחררו. אם יצליח לשחרר שחקנים, ייתכן שיירקם הסכם בין עכו להפועל חיפה, בו דורה יעביר אליה שחקנים ויקבל בתמורה את אושרי רואש, שמעמדו במועדון האדום מהכרמל אינו ברור.

עכו תהיה הקבוצה השנייה של דורה העונה לאחר שהתפטר מאח"י נצרת מהליגה הלאומית לפני כשבועיים. כמו כן, עכו תהיה קבוצתו הרביעית בליגת העל של המאמן בן ה-40. דורה החל את קריירת האימון שלו במחלקת הנוער של הפועל חיפה משם המשיך לקבוצה הבוגרת והעלה אותה לליגת העל. מאז אימן גם בהפועל רמת גן ובבני סכנין.

מאמן מכבי אחי נצרת, שלומי דורה. ברני ארדוב
חוזר לליגת העל. דורה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully