וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ז'רקו קוראץ' עבר בבקרה ויוכל לשחק נגד נתניה

8.1.2015 / 12:42

חלוץ הרכש החדש יעמוד לרשותו של ראובן עטר בשבת, שמתלבט אם לפתוח איתו או להעלותו מהספסל. שחקן: "החתמה מצוינת. הוא מסוג השחקנים שפשוט יודעים לכבוש שערים וזה מה שאנחנו צריכים"

one

חלוץ הרכש החדש של הפועל חיפה ז'רקו קוראץ' עבר הבוקר (חמישי) בבקרת התקציבים ויוכל לקחת חלק במשחק הקבוצה מול מכבי נתניה. קוראץ' למעשה הופך להיות ההעברה הרשמית הראשונה בחלון ההעברות בישראל, כשבחיפה מאמינים שהחלוץ ישדרג אותם מאוד. בשלב זה לא ברור אם החלוץ המונטנגרי יוקפץ ישירות להרכב או יחכה על ההזדמנות על הספסל, אך בכל מקרה הוא אמור לקבל דקות ראשונות מול נתניה כבר בשבת הקרובה. "ז'רקו הוא שחקן שכבר מכיר את המועדון מבפנים, יודע מה אנחנו שווים ובמה הוא יכול לעזור לנו", אמר שחקן בקבוצה, "אין ספק שזו החתמה מצוינת ושהוא ישדרג אותנו מאוד. הוא מסוג השחקנים שפשוט יודעים לכבוש שערים וזה מה שאנחנו צריכים".

למרות ההחתמה של קוראץ' בחיפה מאמינים שמהראן לאלה, שנמצא בכושר פנטסטי, צריך להמשיך ולקבל קרדיט. ייתכן שבסופו של דבר אם לאלה ימשיך ביכולת הטובה, ראובן עטר יחזור למערך של שני חלוצים או יעביר את לאלה לשחק טיפה יותר בכנף. לגבי שבת הקרובה עדיין לא ברור באיזה מערך יעלה עטר, ונראה שלמאמן יש התלבטות בין קובי דג'אני ליובל שבתאי. אם קוראץ' יחזור להרכב יהיה זה סטיבן כהן שיאבד את מקומו.

ז'רקו קוראץ', הפועל חיפה. דוברות הפועל חיפה,
בהפועל חיפה שמחים על שובו. קוראץ'/דוברות הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully