וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "אין לקאסום סיבה לעזוב, אם יבקש לא נעמוד בדרכו"

8.1.2015 / 12:33

בהנהלת המועדון מודעים לחוסר שביעות הרצון של אחמד קאסום ממעמדו, אך ינסו להשאירו בקבוצה. בני לוד עוקבת אחר ההתפתחויות בנושא. אבו לאבן ופלצ'וק הוצעו לקבוצה

one

בבני סכנין עסקו אתמול וגם היום (חמישי) בפרסום של וואלה! ספורט לפיו שחקנה הוותיק של הקבוצה אחמד קאסום צפוי לבקש שחרור מהקבוצה בעקבות הפיחות במעמדו העונה. בהנהלת סכנין רוצים שקאסום יישאר, אך גם שם מבינים שאם השחקן יבקש לעזוב הם לא יוכלו לעמוד בדרכו. "עד עכשיו קאסום לא ביקש לעזוב", אמר המנכ"ל חאלד (דוכי) קאסום, "אני לא חושב שיש לו סיבה לעשות את זה אבל אם הוא יבקש אז זה יהיה הרצון שלו ואנחנו לא נהיה אלה שנעמוד בדרכו".

אחמד קאסום שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
במועדון דווקא רוצים לראות אותו ממשיך. קאסום/אדריאן הרבשטיין

בקאסום מעוניינות כמה קבוצות בליגת העל ובעיקר קבוצות הצמרת בליגה הלאומית, ביניהן בני לוד המשוכנעות שהשחקן יכול לעזור להם במאבקי העלייה לליגת העל. השחקן עצמו עדיין לא ביקש את השחרור אך צפוי לעשות זאת לכל המאוחר אחרי המשחק מול הפועל תל אביב. בשלב הראשון השחקן יבקש הבהרות ואם יבין שהוא צפוי להישאר במעמדו הנוכחי, הוא יבקש שחרור מידי.

במקביל, בקבוצה ממשיכים לעסוק בניסיונות להתחזק, כאשר כל העת מוצעים לקבוצה שחקנים זרים. בהנהלת המועדון ציינו שבשלב זה הקבוצה מעדיפה להתחזק בשחקנים ישראלים מוכרים, כדי לא להביא זר שבכל מקרה ייקח לו זמן להתאקלם. יוסף אבו לאבן עלה כאפשרות אם יושאל מהפועל באר שבע. בימים האחרונים הוצע לקבוצה גם ניקולאס פלצ'וק ממכבי פתח תקוה, ואם ישוחרר מקבוצתו הוא עשוי לבוא בחשבון כמועמד רציני לחיזוק הקבוצה, בייחוד לאור העובדה שפלצ'וק אינו תופס משבצת של זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully