וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי מתקרב ללייפציג הגרמנית. המחיר: מעל 6 מיליון יורו

8.1.2015 / 11:57

דיווחים באוסטריה טוענים שאוסטריה וינה במגעים אינטנסיביים עם אנשי לייפציג. אם העסקה תצא לפועל, דמארי יהיה הישראלי הכי יקר מאז בניון וברקוביץ'

עומר דמארי, נבחרת ישראל. ברני ארדוב
סכום העברה נדיר במושגים ישראליים. דמארי/ברני ארדוב

עומר דמארי מתקרב לר.ב. לייפציג הגרמנית, מצמרת הבונדסליגה 2. על פי דיווחים באוסטריה, נציגי אוסטריה וינה מתדיינים עם אנשי לייפציג במשך כל השבוע, והמגעים הפכו אינטנסיביים ב-24 השעות האחרונות. אוסטריה וינה מוכנה למכור את החלוץ הישראלי כבר אחרי חצי שנה, כאשר סכום ההעברה על פי הדיווחים עשוי להיות גבוה מ-6 מיליון יורו.

אם העסקה אכן תצא אל הפועל, מדובר בהעברה נדירה במושגים ישראליים, כשרק איל ברקוביץ' (8.8 מיליון יורו מווסטהאם לסלטיק) ויוסי בניון (7.3 מיליון יורו מווסטהאם לליברפול ו-7 מיליון מליברפול לצ'לסי) נמכרו בסכומים גבוהים יותר. גורם המעורה בעסקה אמר לוואלה! ספורט: "יש מגעים מתקדמים. שני הצדדים רוצים להשלים את העסקה ומנסים להגיע לעמק השווה". כמו כן עלתה אופציה שדמארי יעבור תמורת כ-2.5 או 3 מיליון יורו פלוס שחקן.

מרקוס קטשמר, חבר הנהלת אוסטריה וינה, צוטט אמש כאומר: "דמארי הוא שחקן בעל פוטנציאל גבוה שנמצא בתהליך התפתחות. אם לייפציג רוצה אותו, אנחנו צריכים להסכים על הצד הכלכלי". מכירה של דמארי תתגמל את אוסטריה וינה מאוד מבחינה כלכלית, כשהיא גם תזכה לתוספת אם יעזור ללייפציג העשירה להעפיל לבונדסליגה וכן תקבל את החלוץ הפרואני יורדי ריינה. מרוויח נוסף יהיה מרסל יאבור, איש העסקים שסייע לקבוצה ברכישת דמארי בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully