וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ג'יימיס ווינסטון ייצא לדראפט הקרוב

7.1.2015 / 20:02

הקוורטרבק של פלורידה סטייט, שזכה בהייזמן בשנה שעברה, החליט להפוך למקצוען אחרי שנתיים מעולות במכללות ועשוי להיבחר במקום השני על ידי הטייטאנס. קורט וורנר יעבוד בפגרה עם קפרניק, מייק טננבאום הצטרף למיאמי

זוכה ההייזמן ג'יימיס וינסטון. Julio Cortez, AP
בדרך לטנסי? ווינסטון/AP, Julio Cortez

לאחר לא מעט ימי התלבטות במשפחת ווינסטון, הודיע הערב (רביעי) אביו של ג'יימיס כי הקוורטרבק הצעיר עוזב את פלורידה סטייט וייצא לדראפט הקרוב, במטרה לשחק בעונה הבאה ב-NFL.

על פי מל קייפר מ-ESPN, ווינסטון, זוכה ההייזמן מהשנה שעברה, הוא הקוורטרבק השני בטיבו בדראפט הבא, אחרי מרקוס מריוטה מאורגון. בבחירה השנייה בדראפט מחזיקה טנסי, במדיה שיחקו בעונה החולפת בין היתר ג'ייק לוקר המאכזב וזאק מטנברגר, כך שקיים סיכוי טוב מאוד שהטייטאנס יהמרו על ווינסטון.

עונת הסופמור של ווינסטון בפלורידה סטייט הסתיימה בשבוע שעבר עם תבוסה מול אורגון ברוז בול. זה היה ההפסד הראשון והיחיד שלו ב-27 משחקים במכללה, לאחר שבעונה שעברה הוביל את סמינולס לאליפות. המספרים שלו העונה סבלו מירידה משמעותית ביחס ל-2013 והוא סיים עם 25 טאצ'דאונים, אבל גם עם 18 איבודים. מחוץ למגרש היו לו לא מעט בעיות, כולל האשמות שבוטלו לבסוף על חשד לאונס. הוא גם הושעה למשחק אחד על ידי המכללה לאחר שצעק משפט לא יפה באמצע הקמפוס במהלך העונה.

עוד חדשות מהליגה:

* קולין קפרניק, שסבל מעונה רעה מאוד בסן פרנסיסקו, יתמן במהלך הקיץ הקרוב עם קוורטרבק העבר קורט וורנר. "הוא נוכל ללמד את קולין להיות יציב ואפקטיבי, אני חושב שהוא יהיה הקוורטרבק הכי מסוכן בליגה", אמר דניס גיל, מאמן הקוורטרבקים שיחבור לוורנר באימונים.

* לאחר שהבעלים של סנט לואיס ראמס, סטן קרונקי, חבר לבעלי "הוליווד פארק" והחל בהכנות לבניית אצטדיון של 80 אלף מקומות עבור הקבוצה בקליפורניה, לקראת מעבר אפשרי ללוס אנג'לס, הודיעו ראש עיריית סנט לואיס ומושל מיזורי כי הם יעשו הכול על מנת לשמור על הקבוצה אצלם, אולם לא יהיו מוכנים להיכנס ל"קרב הצעות" מול לוס אנג'לס.

* מייק טננבאום, ששימש כג'נרל מנג'ר של ניו יורק ג'טס בין 2006 ל-2012 והיה חלק מהעפלת הקבוצה פעמיים לגמר ה-AFC, חבר כעת למיאמי דולפינס ומונה לסגן הנשיא לענייני פוטבול של הקבוצה מפלורידה. טננבאום אגב, מחזיק גם בסוכנות שחקנים ומאמנים אשר אחד המיוצגים שלה הוא מאמן קליבלנד קאבלירס, דייויד בלאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully