וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אפולה אדל סיכם עד תום העונה

השוער שזכה בגביע המדינה עם האדומים ב-2012 והחל את העונה בליגה ההודית, חוזר לקדנציה שנייה במועדון. אדל, שבחוזהו יש אופציה לעונה הבאה, יחליף בין הקורות את דני עמוס

שוער הפועל תל אביב אפולה אדל. קובי אליהו
חוזר לקדנציה נוספת. אפולה אדל/קובי אליהו

שוער חדש/ישן להפועל תל אביב: אפולה אדל סיכם הערב (רביעי) במועדון על חוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. אדל, שהתחיל את העונה בליגה ההודית, חוזר לקדנציה שנייה במועדון והוא יחליף בין הקורות את דני עמוס, שצפוי לעזוב לראפיד בוקרשט הרומנית.

כזכור, אדל היה מועמד להפועל תל אביב כבר ביולי, אך לא עבר את הבדיקות הרפואיות במועדון לאחר שהתגלו בעיות בקצב הלב של השוער, שלא שיחק באף קבוצה בעונה שעברה אך זכה באליפות השנה בליגה ההודית עם קבוצת קולקטה ההודית בעונה מקוצרת שנמשכה מאוקטובר עד דצמבר. אדל, שנמצא בקשר טוב עם מאמן השוערים של הקבוצה, יום טוב טליאס, אמור להחליף את דני עמוס אם אכן עסקת העברתו לראפיד בוקרשט תיסגר. אדל לא שיחק כלל בעונה שעברה ולכן בקבוצה מצפים לראות באיזה כושר הוא נמצא.

אדל בן ה-28 הגיע להפועל תל אביב ב-2011 מפריס סן ז'רמן, וזכה עמה ב-2012 בגביע המדינה תחת המאמן ניצן שירזי. אדל רשם במדי פ.ס.ז' 47 הופעות וזכה איתה בגביע הצרפתי. פני ששיחק בפ.ס.ז' אדל שיחק בליגה הארמנית בשורות פיוניק ירבאן וכן בראפיד בוקרשט הרומנית. יש לו שש הופעות בשער נבחרת ארמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully