וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: שלושה משחקים בסוף השבוע, אם מזג האוויר יאפשר

7.1.2015 / 15:04

ביום חמישי (20:30, קראפט) אמורים הליונס לארח בירושלים את רמת השרון האמרס. בשישי (10:00, קרית ים), חיפה אנדרדוגס תפגוש את האלופה תל אביב פיונירס. מזכרת בתיה סילברבקס מחכה לבאר שבע בלאק סווארם (שבת, 21:00)

תחנת הרכבת  בירושלים, ינואר 2015. דוברות הרכבת,
העסק הזה לא נראה טוב, נכון לעכשיו, ובירושלים עוד אמור להיות משחק/דוברות הרכבת

הסערה הגדולה שעוברת על ישראל לא תעצור את ליגת הפוטבול המקומית, שתקיים בסוף השבוע הקרוב את המחזור האחרון לפני פגרת הנבחרת.

ביום חמישי (20:30), אם מזג האוויר יאפשר זאת, תארח ירושלים ליונס באצטדיון קראפט בבירה את רמת השרון האמרס בשחזור חצי הגמר מהעונה שעברה, בו המלכים ניצחו רק בתום הארכה. שתי הקבוצות מציגות יכולת טובה עד כה, אך יש להן עוד מקום לשיפור. ההגנה של האורחים תצטרך להסתדר עם משחק המסירות בראשות חיים שיף ואילו הליונס ינסו לעצור את משחק הריצה החזק של רמת השרון, אותו מוביל הקוורטרבק יונתן קורן.

בשישי (10:00, קרית ים), חיפה אנדרדוגס תמתין לאלופה תל אביב פיונירס בעוד משחק צמרת מסקרן. החיפאים הראו העונה יכולת להתגמש בהתאם להגנה שמולם ומשחקים טוב גם באוויר וגם על הקרקע. הגנת הריצה של הפיונירס איכותית, אבל גם הקו האחורי שלהם השתפר לאחרונה. ההתקפה התל אביבית לא ממש מבריקה עד כה והמשחק עשוי להיות מוכרע לטובת הקבוצה שתעשה פחות טעויות ותאבד פחות כדורים.

המחזור יינעל במוצאי שבת (21:00), כאשר מזכרת בתיה סילברבקס תארח את באר שבע בלאק סווארם לקרב תחתית בו למנצחת יישאר סיכוי לא רע להשתחל לפלייאוף. התקפת באר שבע מאוד מגמגמת העונה ואם הסילברבקס יצליחו להגיע ל-30 נקודות, קשה לראות את האורחים מבירת הנגב עומדים בקצב. ההגנה הבאר שבעית, בהנהגת סנדרו קלנדדזה, נראית לא רע בכלל ותנסה להשאיר את הקבוצה במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully