וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד קאסום צפוי לבקש בימים הקרובים שחרור מהנהלת בני סכנין

7.1.2015 / 15:03

הקשר מאוכזב מהפיחות במעמדו מתחילת העונה, ואם יבין בשיחה שיקיים שאינו בתוכניות של המאמן אלי כהן יבקש לעזוב מידית. נציגו: "אנחנו מחזיקים מהצעות בקבוצות מליגת העל והלאומית"

one

שחקנה של בני סכנין אחמד קאסום צפוי לבקש שחרור מהקבוצה כבר בחלון ההעברות הנוכחי בינואר, וזאת לאור הפיחות הגדול שחל במעמדו מתחילת העונה ובייחוד בשבועות האחרונים. קאסום, שיחגוג החודש 30 משחק, כבר שנים ארוכות בסכנין ולאורך מרבית השנים היה שחקן הרכב חשוב אלא שהעונה הוא מרגיש שהוא אינו בתוכניות של המאמן אלי כהן ולכן מעוניין למצוא קבוצה אחרת בליגת העל, בה יחזור להיות שחקן משמעותי.

אחמד קאסום שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
קאסום/אדריאן הרבשטיין

השחקן השלים העונה רק פעמיים 90 דקות מלאות ושיחק עשרה משחקים מתוך 16 מחזורים, כשפתח רק בחמישה משחקים העונה. במשחק האחרון נכנס קאסום כמחליף, והעובדה ששחקנים כמו אחמד אבו נהיה מועדפים על פניו גרמה לו לרצות לעזוב. השחקן, כך לפי גורמים בסביבתו יבקש את השחרור מהקבוצה כבר בימים הקרובים. ייתכן שבהנהלת המועדון עוד ינסו לשכנעו להישאר, אך ככל הנראה לא יעצרו מבעדו אם יקבל הצעה מקבוצה אחרת אליה ירצה לעבור.

נציגו של קאסום העו"ד וסים סוסאן אמר לוואלה! ספורט בעניין: "ביומיים הקרובים אנחנו אמורים להיפגש עם ראשי המועדון בנוגע לעתידו של קסום בקבוצה. במידה ויתברר שהוא אינו בתוכניות של המאמן נבקש שחרור מידי. כיום אנחנו מחזיקים במספר הצעות מקבוצות בליגת העל והן מקבוצות צמרת בליגה הלאומית. קאסום הוא לא עוד שחקן בבני סכנין ובגילו הוא צריך קבוצה שתתן לו לשחק, כי קבלות והוכחות יש לו בליגת העל".

ללא קשר לעזיבתו האפשרית של קאסום, בקבוצה מעוניינים להתחזק בחלוץ ובשחקן התקפה נוסף כשבמועדון בודקים אפשרויות של זרים שהוצעו לקבוצה וכן של ישראלים שעשויים להגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully