וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות דרישות קרית שמונה: דני עמוס יעבור ככל הנראה לראפיד בוקרשט

שרצקי שמחזיק בשני שליש מכרטיסו של שוער הפועל תל אביב דורש בשלב זה תמורה, אבל שחרורו הצפוי בקיץ עשוי לסלול את דרכו לרומניה כבר בחלון ההעברות הקרוב

one

קשיים במעברו המסתמן של דני עמוס לראפיד בוקרשט. על פי טענותיה של עירוני קרית שמונה, חוזהו של שוער הפועל תל אביב קובע שהוא לא יוכל לעבור לקבוצה באירופה ללא תמורה אלא אם יושאל אליה. כזכור, עמוס ביקש להשתחרר אתמול (שלישי) לבוקרשט בטענה שבחוזה שחתם בקיץ מול איל ברקוביץ, המנהל המקצועי של האדומים, ישנו סעיף המותיר לו להשתחרר ללא תמורה לקבוצות בחו"ל.

אלא שכעת מתברר שהעניין תקף רק לגבי אפשרות לעבור בהשאלה. קרית שמונה מחזיקה בשני שליש מכרטיסו של השוער, ובמקרה של מכירה, צריכים איזי שרצקי וחיים רמון לסגור ביניהם על מחיר מוסכם. בנוסף, על פי גורם בבקרת התקציבים לאף צד אין זכות וטו על תג המחיר, אך הפועל תל אביב כאמור יכולה להשאילו ללא עלות עד סוף העונה, אך לא למכור אותו או לשחררו לאלתר.

האדומים טוענים שבשל העובדה שהם לא מתכוונים לממש את אופציית הארכת חוזהו של עמוס לגביה הם צריכים להחליט עד חודש מרץ, מוליכת הטבלה לא תקבל תשלום עבורו בכל מקרה, וכתוצאה מכך שרצקי שוקל לאפשר לשוער לעזוב ללא תמורה, ולכן מסתמן שהעסקה תצא לפועל בכל זאת.

מעירוני קרית שמונה נמסר בנושא: "לאור פניות של מספר כלי תקשורת בנוגע למעבר אפשרי של דני עמוס מקבוצת הפועל תל אביב לקבוצה בחו"ל, אנו מבקשים להבהיר כי עירוני קרית שמונה מחזיקה ב-66 אחוזים מכרטיסו. אי לכך ובהתאם לזאת ברור לכל כי מעבר כלשהו של השחקן למועדון אחר חייב באישורינו ולא ברור כיצד ישוחרר ללא תמורה וללא אישור המועדון".

מאוחר יותר הוציאו במועדון הודעה נוספת שבה נכתב: "על אף התנהלות לא הוגנת מצד קבוצת הפועל תל אביב, מועדון הכדורגל, עירוני קרית שמונה לא יעמוד בדרכו של דני עמוס לצאת לאירופה. דני גדל במועדון מגיל 10 במחלקות הילדים והנוער. עתידו והצלחתו חשובים עבורינו מאוד. כל שנותר לנו הוא לאחל לו הצלחה רבה.


מהפועל תל אביב נמסר: "חלקה של קרית שמונה רלוונטי רק במקרה של העברה שיש בה תמורה. בכל מקרה, הפועל תל אביב אינה צד בעניין ועל שרצקי לפנות לעמוס עצמו".

דני עמוס שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יישאר? דני עמוס/ברני ארדוב

הסערה בצפון גרמה לעירוני קרית שמונה לערוך היום אימון כושר בלבד במתחם האצטדיון ולא אימון רגיל על כר הדשא. בקרית שמונה עדיין לא יורד שלג אבל הסערה הביאה לכך שהקבוצה לא יכלה לערוך אימון רגיל. בתחילה נשקלה האפשרות לערוך את האימון במרכז קנדה אך בסופו של דבר העביר מאמן הכושר ערן שדו אימון כושר לשחקנים בקרית שמונה. בקבוצה ינסו להסתדר בימים הקרובים כדי להתכונן כמו שצריך למפגש מול מכבי פתח תקווה. מי שצפוי להיות כשיר למשחק הוא קאסיו פרננדס בלמה הברזילאי של הקבוצה אך לא ברור אם יפתח בהרכב. "המשחק מול מכבי פתח תקווה חשוב מאוד", אמר שחקן בקבוצה, "בפעם שעברה שפתחנו פער איבדנו אותו עם שתי תוצאות תיקו, ככה שאסור לנו לנוח אפילו לרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully