וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לזעזוע? הפועל ירושלים שוקלת לשחרר את דונטה סמית'

הפורוורד המושמץ, שהיה הרכש היקר ביותר של האדומים בקיץ, סופג ביקורות קשות על התנהלותו וראשי הקבוצה מתלבטים אם שחרורו יסייע לחלץ את הקבוצה מהמשבר. ניסיונות להגיע לסיכום עם מקי

one

האם הפועל ירושלים מתקרבת לזעזוע הגדול הראשון של העונה? לוואלה! ספורט נודע כי בקבוצה שוקלים בימים האחרונים את שחרורו של דונטה סמית', שחתם הקיץ לשלוש שנים.

מאז ההפסד להפועל תל אביב בתחילת השבוע, שהיה הפסד הליגה החמישי ברציפות של ירושלים, הרוחות במועדון סוערות. מאחורי הקלעים מתקיימות התייעצויות בין ראשי הקבוצה לבין אנשי הצוות המקצועי, בניסיון לחלץ את המועדון מהמשבר.

שחקן הפועל ירושלים דונטה סמית' מול שחקן הפועל תל אביב מתן נאור. ברני ארדוב
ישלם את המחיר? דונטה סמית'/ברני ארדוב

כאמור, אחד המהלכים האפשריים שנידונים הוא שחרורו של סמית'. הפורוורד, שהעדיף את הצעתה של ירושלים על פני הצעה ממכבי תל אביב, נחשב לרכש החשוב ביותר שביצעה הקבוצה ולמשתכר הבכיר בסגל. בשבועות האחרונים סופג סמית' בשיחות סגורות ביקורות קשות על התנהלותו (כידוע, סמית' נקנס באחרונה ב-25 אלף דולר בעקבות אצבע משולשת שהניף כלפי הקהל בארינה), כשגם המאמן דני פרנקו סופג ביקורות על הקרדיט הבלתי-מוגבל שמעניק לסמית'. שחקנים בקבוצה קבלו לא אחת על כך שהתנהגותו של סמית', על המגרש ומחוצה לו, מפלגת את חדר ההלבשה. בליגה מעמיד סמית' ממוצעים של 10.9 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-5.3 אסיסטים ב-27 דקות.

כתבתנו ורד כהן מוסיפה כי בהפועל ירושלים מנסים להגיע לסיכום סופי עם הגארד טיוויין מקי, ששוחרר מאולדנבורג הגרמנית. על מועמדותו של מקיי פורסם הבוקר (שלישי) בלעדית בוואלה! ספורט. אם המו"מ יצלח, מקי יחתום בקבוצה עד לסיום העונה. עוד מוסיפה כהן כי לרשימת הפצועים בקבוצה התווסף ליאור אליהו, הסובל ממתיחה, והוא בספק קל למשחק הקרוב. פרט לאליהו מושבתים כרגע בר טימור, דרווין קיצ'ן ויניב גרין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
טיוויין מקי, קאזאן. GettyImages
ניסיונות לסגור. מקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully