וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני עמוס על סף סיכום בראפיד בוקרשט

השוער הודיע לאנשי הפועל תל אביב כי הוא מחזיק בהצעה מרומניה. לעמוס יש סעיף שחרור ללא תמורה בינואר, עליו חתם מול ברקוביץ'. בקבוצה בודקים אם אדל ירצה לחזור. דיווח: ספורטינג רוצה את סאשה

one

ראפיד בוקרשט מעוניינת בדני עמוס וקרובה לסיכום עמו על חוזה עד סוף העונה, עם אופציה לעונה נוספת. היום (שלישי) הגיע השוער לאימון וטען בפני אנשי הפועל תל אביב כי הוא מחזיק בהצעה מקבוצה רומנית. בהפועל היו מופתעים מהדבר, אך כרגע נראה כי אינם יכולים לעמוד בדרכו ולמנוע ממנו לעזוב.

על פי גורמים בסביבתו של עמוס, לשוער יש סעיף שחרור לחו"ל ללא תמורה בינואר. סעיף זה נחתם בקיץ מול איל ברקוביץ', לאחר שהשוער הסכים לקצץ בשכרו. בשבועות האחרונים עקבה אחריו ראפיד, כאמור, והגישה הצעה דרך סוכנו הבינלאומי אדם קידן, המטפל בעסקה זו.

דני עמוס שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לנועלת הטבלה ברומניה. דני עמוס/ברני ארדוב

הליגה הרומנית תחדש את פעילותה רק בסוף חודש פברואר, אך ראפיד תחזור להתאמן כבר בשבוע הבא ועמוס עשוי להיות אחד מלפחות 10 שחקנים שאמורים להצטרף אחרי השחרור המאסיבי שנעשה ומינויו של הנשיא החדש דינו גאורגה. ברומניה מתייחסים לעמוס כרכש הראשון של הנשיא. ראפיד, אגב, מדורגת במקום האחרון עם 11 נקודות בלבד בסיום הסיבוב הראשון.

בהפועל תל אביב מנסים למצוא מחליף לעמוס וכבר בדקו אפשרות להחזיר את אפולה אדל, שזכה עם הקבוצה בגביע המדינה ב-2012, המשיך לעונה נוספת ולאחרונה זכה באליפות הליגה ההודית עם אתלטיקו קולקטה לאחר שכיכב במשחק הגמר. תום אלמדון נמצא בהיכון להיות השוער הראשון, אם לא יימצא שוער זר.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "המועדון אינו דן בתקשורת בפגישות ושיחות הנערכות בין השחקנים לצוות המקצועי. בכל אופן, טרם התקבלה כל הצעה בנוגע לשחקן ואם יהיה מה להודיע, נודיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שי אבוטבול שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם אפולה אדל שוער. ברני ארדוב
נפרד מהפועל תל אביב עם שער בדרבי. אפולה אדל/ברני ארדוב

עיתון "רקורד" הפורטוגלי מדווח היום על התעניינותה של ספורטינג ליסבון בלוקאס סאשה, קשרה הברזילאי של הפועל תל אביב. חוזהו של סאשה מסתיים בתום העונה וספורטינג עשויה לחכות כדי לצרפו בהעברה חופשית.

סאשה בן ה-24 הביע את רצונו לשחק ב"קבוצה גדולה בפורטוגל" וסיפר: "יהיה קשה לצאת עכשיו מהפועל תל אביב כי הקבוצה תדרוש כסף, אבל בחודש מאי יהיה קל יותר כי אני מסיים את החוזה".

על עצמו אמר סאשה: "אני שחקן דינמי שעובד קשה ואוהב לתמוך בהתקפה. אני יכול לשחק כקשר אחורי או כמספר 10, אבל בא לידי ביטוי בצורה הכי טובה כמספר 8".

סאשה, לו זו עונה שנייה בהפועל תל אביב, פתח בכל 16 משחקי הליגה וכבש שני שערים העונה. בעונה הקודמת כבש ארבעה שערי ליגה ב-34 משחקים.

(עדכון ראשון: 15:10)

לוקאס סאשה שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
רוצה קבוצה גדולה בפורטוגל. לוקאס סאשה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully