וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: קאסיו פרננדס צפוי לחזור לסגל בשבת

6.1.2015 / 14:27

הבלם הברזילאי שב לאימונים אחרי כחודש, גם חן דילמוני חזר להתאמן. בקבוצה היו מרוצים מהתיקו בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע אך מסרבים לצאת בהצהרות: "אסור לנו להיסחף עכשיו"

one

קאסיו פרננדס, בלמה הברזילאי של עירוני קרית שמונה, שב היום (שלישי) לאימונים אחרי כחודש במהלכו נעדר בשל מתיחה במשפעה. בקרית שמונה מעריכים שהשחקן יהיה כשיר למפגש מול מכבי פתח תקוה, אך לא ברור עדיין אם יפתח בהרכב ישירות או שמא יחכה להזדמנות על הספסל.

יואב זיו שחקן מכבי תל אביב מול קאסיו פרננדס שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
תוספת כוח משמעותית. קאסיו פרננדס/ברני ארדוב

עוד אחד שחזר לאימונים הוא חן דילמוני, שהתאושש אחרי פציעה ארוכה. דילמוני לא יעבור ניתוח ככל הנראה ויחזור בהדרגה לעניינים. בשלב זה המגן השמאלי עדיין בספק למשחק הקרוב וגם אם יהיה כשיר הוא לא צפוי לפתוח בהרכב, בשל העובדה שלא התאמן תקופה ארוכה וכן בשל העובדה שטובראנו פינאס נמצא בכושר טוב.

בקרית שמונה אמנם לא שיחקו אתמול, אך ברור לכולם שהם המרוויחים הגדולים מהתוצאה במשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע. למרות שהתיקו בין השתיים גרם לקרית שמונה לפתוח פער של ארבע נקודות על מכבי תל אביב ושש על הפועל באר שבע, בקרב שחקני מולכית הליגה מסרבים לצאת גם עכשיו בהצהרות. "זו תוצאה מצוינת עבורנו", אמר שחקן בקבוצה. "אין ספק שאם ננצח את מכבי פתח תקוה זה אפילו ילחיץ אותן עוד יותר. אבל אסור לנו להיסחף עכשיו כי ראינו אחרי הניצחון על מכבי תל אביב שבמשחק אחד הפער יכול להצטמטם בצורה משמעותית. הכי חשוב שננצח את מכבי פתח תקוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully