וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שכר הבסיס של ידין יופחת ב-30 אחוז בעונה הבאה

6.1.2015 / 11:58

במסגרת ההסכם עם הקשר, שחזר הבוקר לאימונים, יתרת שכרו תורכב מפרמיות על בסיס הצלחות. ראיוס מקווה לפתוח מול מכבי תל אביב. דיווח: לבסקי רוצה את סטויקוביץ', אך הסיכויים קלושים

one

אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו והתיקו במושבה, במכבי חיפה עדיין מחפשים ניצחון ראשון בעידן מרקו בלבול. היום (שלישי) החלה הקבוצה בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון, כשעדיין לא ברור האם יוסי בניון, שבלט בהיעדרו במשחק הקודם, יהיה כשיר. באסיפה אמר בלבול לשחקנים: "אני לוקח מהמשחק דברים טובים ודברים לא טובים. יש לכם רצון להצליח, אבל אתם חייבים לשפר את החשיבה שלכם מבחינה הגנתית כקבוצה. אתם מאבדים מהר מאוד את הכדור ואז מאבדים אנרגיה בניסיון להחזיר אותו. באיזון נכון בין התקפה להגנה, אני מאמין שנמצה את הפוטנציאל הקיים פה".

אביחי ידין הצטרף היום לאימוני מכבי חיפה ויחליף את קובי מויאל, שלאחרונה התברר כי הוא גמר את העונה בגלל קרע ברצועה. במכבי חיפה הבהירו כי החזרה של ידין תהיה הדרגתית, ולא ניתן לצפות שישתלב במהרה בהרכב. מפרטי ההסכם של חיפה עם ידין עולה כי בעונה הבאה יופחת שכר הבסיס שלו ב-30 אחוז. השכר של ידין, כ-300 אלף דולר בחוזה "פיקס", יורכב משכר בסיס של 70 אחוז משכרו הנוכחי, כלומר כ-210 אלף דולר, ועוד 30 אחוז ישולמו בצורת פרמיות, ביחס לאחוזי ההצלחה שלו כשחקן הרכב. כך למשל, אם ידין ישותף בחודש מסוים בכל משחקי הקבוצה, וזאת תשיג 6 נקודות מ-12 אפשרויות, תתווסף לו מחצית מההפרש בין שכרו אז לבין שכרו בעונה הנוכחית.

מויאל, שיעבור תקופה החלמה ארוכה, התייחס לפציעה ואמר: "זאת תקופה לא פשוטה. אף אחד לא יכול להכות בך כל כך חזק כמו החיים, אבל לא משנה כמה חזק אתה חוטף אלא כמה מהר אתה קם וממשיך קדימה, תודה רבה לבורא עולם על הכל, הכל לטובה ומה שלא הורג רק מחשל, קיבלתי המון טלפונים והודעות שמחממות את הלב, תודה רבה לכולם, אעשה הכל על מנת לחזור מהר למגרש. התחברתי מאוד לקהל של מכבי חיפה ואני מודה להם על התמיכה".

אביחי ידין, מכבי חיפה. מכבי חיפה
חזר לאימונים. אביחי ידין/מכבי חיפה

שחקנים בחיפה סיפרו כי רובן ראיוס הופתע מאוד מההחלטה לאחר שהבין שהוא לא פותח בהרכב, ונראה מאוכזב בסיום לאחר שכלל לא שותף במשחק במושבה. ראיוס עצמו, שמבוקש בפאוק סלוניקי ומחזיק בהצעה מאפואל ניקוסיה, לא מתכוון לבקש שחרור ומקווה לפתוח מול מכבי תל אביב.

בחיפה הופתעו אתמול מהציטוטים של השוער ולדימיר סטויקוביץ', שאמר כי שקל לעזוב את ישראל לאחר עזיבת המאמן הקודם, אלכסנדר סטנוייביץ'. השוער הוסיף ואמר כי אין לו כוונה לעשות זאת מאחר והוא ספורטאי, אך בקרב השחקנים היה מי שטען שלמרות שהוא עובד קשה באימונים הוא סובל ממצב רוח ירוד מאז שהמאמן עזב. ואם זה לא מספיק, התקשורת הבולגרית דיווחה אמש כי לבסקי סופיה ניסתה לבדוק אפשרות להחתים את סטויקוביץ', אבל כרגע הסיכויים לכך קלושים.

לאחר שטוטו תמוז ובן שהר הבהירו כי כרגע הם עדיין לא החליטו לחזור לישראל, חיפה סימנה את איתי שכטר באפשרות הטובה ביותר לקראת חלון ההעברות הנוכחית. במועדון רוצים להנחית חלוץ ישראלי בכל מקרה. אם שכטר לא יגיע, ייתכן שיפנו לאופציות אחרות. אתמול נבדקה אופציית חזרתו של הבלם דן מורי לארץ. הבעיה המרכזית היא שמורי, שמסיים חוזה בתום העונה, מרוויח כ-30 אלף יורו נטו בחודש, ולא בטוח שבמועדון יתלהבו לשלם סכומים, גם נמוכים במעט, לבלם ויטסה בן ה-26 שלא נמצא בכושר משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully