וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין ביי - דאלאס: הכי טובות בתחומן

10.1.2015 / 8:16

הפאקרס רשמו עונה ביתית מושלמת וארון רוג'רס לא מסר איבוד בלמבו פילד כבר שנתיים. הקאובויס היו בלתי נגיעים במשחקי החוץ שלהם. איזה מאזן יישבר? (ראשון, 20:05, FOX, METV)

אדי לייסי גרין ביי פאקרס. Mike Roemer, AP
המשחק הגדול של הסיבוב. לייסי/AP, Mike Roemer

31 בדצמבר 1967. זו הייתה הפעם האחרונה בה דאלאס הגיעה למשחק פלייאוף בגרין ביי. אותו משחק מיתולוגי, גמר ה-NFL של אותם ימים, כונה ה"אייס בול" ושוחק בטמפרטורה של מינוס 26 מעלות צלזיוס, כאשר הרוח הייתה בממוצע של מינוס 44 מעלות. המשחק הדרמטי ההוא, בין שני מאמני היכל התהילה העתידיים וינס לומברדי וטום לנדרי, הסתיים ב-17:21 לפאקרס, שהמשיכו משם לזכייה שלישית ברציפות באליפות. הפעם, הביקור של הבוקרים בוויסקונסין (ראשון, 20:05, FOX, METV) צפוי להיות פחות קפוא, אבל בתקווה שלא פחות דרמטי.

גרין ביי הייתה העונה קבוצת הבית הטובה ביותר ב-NFL. ארון רוג'רס לא זרק לאיבוד בלמבו כבר שנתיים והוא ניצל את המשחקים מול הקהל שלו כדי להתעלל ברוב היריבות שהגיעו לביקור. הפאקרס הביסו בבית את מינסטה, קרוליינה, שיקגו ופילדלפיה, ניצחו גם את הפטריוטס וגברו במחזור הסיום על דטרויט, מה שנתן להם את שבוע החופש ואת אליפות ה-NFC צפון. באותו משחק, רוג'רס גם נפצע וירד לקבל טיפול. מאז היו לו שבועיים חשובים מאוד למנוחה והאורזים מקווים כמובן שהוא כשיר לחלוטין.

ואם הפאקרס היו קבוצת הבית הטוב ביותר, הרי שהקאובויס הדהימו בחוץ. הם סיימו את העונה הסדירה במאזן חוץ מושלם של שמונה ניצחונות ואפס הפסדים, לפחות שלושה ניצחונות חוץ יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. הבוקרים ניצחו בסנט לואיס, שיקגו, פילדלפיה ומעל הכול, בסיאטל, מה שהוכיח שהם מסוגלים לכל דבר. דאלאס נאלצה לעבוד קשה מאוד כדי להשיג קאמבק דרמטי וניצחון ביתי מול דטרויט בסיבוב הווילד קארד ואולי זה מה שישחרר ממנה קצת את הלחץ בדרך להפתעה בלמבו פילד.

seperator

סטטיסטיקה:

מאזן המשחקים בין הקבוצות: 15:16 לקאובויס (כולל 2:4 לדאלאס בפלייאוף)
מאזן הנקודות בין הקבוצות: 710:719 לקאובויס (כולל 134:181 לדאלאס בפלייאוף)
מאזן במשחקים בגרין ביי: 4:9 לפאקרס (הניצחון האחרון של דאלאס בלמבו פילד: ספטמבר 2008)
מאזן הפלייאוף של הפאקרס: 19:30
מאזן הפלייאוף של הקאובויס: 25:34

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דמרקו מארי דאלאס קאובויס. Nam Y. Huh, AP
הקאובויס לא ניצחו בלמבו הרבה שנים. מארי/AP, Nam Y. Huh

מה גרין ביי צריכה לעשות?

1) לקוות שהסטטיסטיקה לא תתיישר

ארון רוג'רס נהנה מעונה ביתית מטורפת. הוא לא זרק חטיפה בלמבו מאז דצמבר 2012 וסיים את העונה עם 67.1 אחוזי דיוק, 25 טאצ'דאונים ורייטינג 133.2 בשמונה משחקי בית. אלא שסטטיסטיקות, סופן להתיישר וגם קוורטרבק על כמו רוג'רס יזרוק מתישהו כדור לא נכון או יסבול מתישהו ממשחק לא מספיק טוב במשחק ביתי. בגרין ביי מתפללים שהמתישהו הזה יגיע כמה שיותר מאוחר ובטח שלא במשחק הביתי ה(כנראה) יחיד שיהיה להם בפוסטסיזן הזה. הפאקרס הפסידו העונה ארבעה משחקי חוץ. מלבד התצוגה של רוג'רס בניו אורלינס, אז מסר 418 יארד (וגם אז הוא נפצע), הוא שלושת המשחקים האחרים עם 189 (בסיאטל), 162 (בדטרויט) ו-185 (בבפאלו) יארד בלבד. אסור לו שזה יקרה עכשיו.

2) להיזהר מטעויות בספיישל טים

ההפסד האחרון של הפאקרס הגיע אצל הבילס, שם הקבוצות המיוחדות שלהם שוב פישלו, נתנו למרקוס תיג'פן להחזיר פאנט ל-75 יארד וטאצ'דאון וסבלו גם מחסימת בעיטת שדה. שתי הטעויות האלה היו חלק מעונה לא טובה של הקבוצות המיוחדות, שכללה שתי בעיטות שדה שנחסמו, שתי בעיטות של נקודת הבונוס שאחרי הטאצ'דאון שנחסמו ושני פאנטים שנחסמו. תוסיפו לזה את העובדה שמייסון קרוסבי החמיץ השנה שישה שערי שדה. לגרין ביי כדאי להיזהר מהענקת מהלכים גדולים או משני מומנטום לקאובויס, שיצאו לדרייב המנצח מול דטרויט אחרי שגרמו לפאנט של עשרה יארד, שנתן להם נקודת פתיחה מעולה.

ארון רוג'רס גרין ביי פאקרס. Bill Haber, AP
רוג'רס לא ממש בריא וחייב להיזהר מתקלות/AP, Bill Haber

מה דאלאס צריכה לעשות?

1) לתת לדמרקו מארי לנצח

למארי, הרץ הטוב בליגה העונה, לא היה ערב נעים במיוחד מול דטרויט. המפגש עם הגנת הריצה הכי איכותית ב-NFL היה מתסכל ומארי סיים "רק" עם 75 יארד, הנתון השלישי הכי חלש שלו העונה. הוא נשא את הכדור ל-3.9 יארד העונה ובתחום הזה מדובר היה במשחקו הרביעי הכי פחות מוצלח ב-2014/15. עכשיו זה אמור להיות יותר פשוט, מול הגנת הריצה החלשה של הפאקרס, שסיימה במקום ה-23 בלבד ביארדים על הקרקע העונה ואפשרה ליריבות 4.3 יארד בממוצע לנשיאה. הניצחונות הגדולים של דאלאס העונה, על הסיינטס, על יוסטון, פעמיים מול הג'איינטס, בשיקגו ומעל הכול, בסיאטל, הגיעו כשמארי קיבל את הכדור ורץ איתו. טוני רומו בכושר מצוין, אבל הנטל חייב להתחלק ומשחק הריצה עשוי להיות בטיחותי יותר מול הקהל הרועש של הפאקרס.

2) לא לפחד, לא לפחד כלל

אחרי הרבה מאוד שנים עגומות, נראה שדאלאס חוזרת לשחק פוטבול עם אופי. הקאובויס ניצחו השנה משחקים מכל הסוגים. הם עשו קאמבק גדול מאוד בסנט לואיס, הביסו את הסיינטס, ניצחו בהארכה מול יוסטון, הדהימו בסיאטל, עמדו בפרץ מול קאמבק של פילדלפיה, הפגינו התקפה מסחררת בדצמבר ועשו עוד קאמבק מול הליונס בסיבוב הקודם. משחק חוץ מול הפאקרס הוא אחד הקשים ביותר שיש לליגה להציע כיום, אבל אם יש קבוצה שבאמת מסוגלת לנצח שם, הרי שזו הקבוצה של ג'רי. האם זה יקרה? זו כבר שאלה אחרת.

seperator

ההימור:

זה לא יקרה. יהיה די צמוד, אבל ההגנה של גרין ביי תצליח להתעלות והפאקרס ינצחו. משהו כמו 20:31.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully