וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עומר אצילי צפוי לפתוח באשדוד

6.1.2015 / 10:05

הקשר שכבש פעמיים כמחליף מול עכו ומכבי תל אביב, יפתח בהרכב באשדוד כאשר חנן ממן יוסט אחורה. בשל השלג הצפוי בבירה: הקבוצה תתאמן ברמת השרון

one

בבית"ר ירושלים למדו לקח מהעונה שעברה ומתכוננים היטב לשלג הצפוי בבירה בימים הקרובים. הקבוצה כבר סיכמה כי תתאמן ברמת השרון בימים רביעי, חמישי ושישי כאשר השחקנים הירושלמים התבקשו ללון אצל חבריהם מהמרכז. בעונה שעברה השחקנים הירושלמים נתקעו בשלג ולא יכלו להגיע לאימונים באיזור המרכז ובמועדון הפיקו לקחים.

מעבר לכך, מי שצפוי לפתוח בהרכב הקבוצה באשדוד הוא הקשר עומר אצילי. ההיעדרות של קלאודמיר פראיירה מחייבת את המאמן להוריד את חנן ממן לעמדה אחורית יותר ואת המשבצת הפנויה ימלא אצילי. כזכור, אצילי כבש פעמיים כמחליף במשחקים נגד מכבי תל אביב והפועל עכו.

עומר אצילי בית"ר ירושלים חוגג. קובי אליהו
מהספסל להרכב. אצילי/קובי אליהו

בבית"ר לא מסתכלים יותר מדי רחוק ואמרו לקראת אשדוד: "כל משחק הוא מלחמת עולם. מתרכזים באשדוד, זה עוד לא ייגמר ויש לנו מוקש נגד אשקלון בגביע ומייד אחרי זה הפועל תל אביב, כל משחק מלחמת עולם ואין זמן בכלל לחשוב מעבר למשחק הקרוב. אם נעבור את הסדרה הזאת כמו שצריך נוכל באמת להסתכל קדימה".

הפועל חיפה הביעה התעניינות בדני פרדה אך בבית"ר עדיין לא קיבלו פנייה רשמית ויגיבו רק כאשר תגיע הצעה. מעבר לכך, מנחם קורצקי ממשיך לצפות בדיסקים של חלוצים זרים ונראה כי לאחר המשחק נגד מ.ס אשדוד תגיש בית"ר מספר הצעות משופרות על מנת לנסות ולסגור את אחד החלוצים הפוטנציאליים, ביניהם מתאוש זכארה. ולאדימיר דיבאלישווילי הוצע למועדון אך בצוות המקצועי לא מעוניינים בשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully