וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תנסה להעביר את קוראץ' בבקרת התקציבים עד יום חמישי

6.1.2015 / 9:24

בקבוצה רוצים שהחלוץ שהצטרף אמש רשמית יחל להתאמן היום וישחק נגד מכבי נתניה במחזור הקרוב. הקשר הארגנטינאי ארנלדו גונזאלס הוזכר כמועמד להצטרף, גם דני פרדה על הכוונת

one

בהפועל חיפה ינסו להעביר עד יום חמישי את ז'רקו קוראץ' בבקרת התקציבים כדי שזה יוכל לשחק נגד מכבי נתניה בשבת. קוראץ' חתם אתמול בערב רשמית בחיפה ובלילה חתם הבעלים של חיפה יואב כץ רשמית על החוזה והשחקן סגר לשלוש עונות וחצי בקבוצה בה החל את הקריירה בישראל בעונה שעברה.

קוראץ' צפוי להתאמן כבר היום ולכל המאוחר מחר וזאת כשהצוות המקצועי רוצים לשלב אותו מהר ככל האפשר. בתוך כך, בקבוצה ממשיכים לעבוד על חיזוק ולוואלה! ספורט נודע שהקשר הארגנטינאי ארנלדו גונזאלס מועמד להגיע להפועל חיפה. בשבועות האחרונים הוצעו לחיפה זרים רבים ובמועדון עקבו מקרוב אחר דיסקים של כל מועמד ומועמד כשייתכן שבסופו של דבר הארגנטינאי הוא זה שיגיע לקבוצה. גונזאלס שיחק בעונה האחרונה בקילמס מהליגה הארגנטינאית הראשונה ואף כבש שער אחד. גונזאלס בן ה-25 הוזכר בפני אנשי חיפה כמועמד אפשרי אך ייתכן ובצוות המקצועי יבקשו שהשחקן יגיע להתרשמות ולא ינחת כבר כשחקן סגור במועדון.

ז'רקו קוראץ', הפועל חיפה. דוברות הפועל חיפה,
שוב לובש אדום. קוראץ'/דוברות הפועל חיפה

יצויין שבנוסף לקשר הארגנטינאי ישנם עוד כמה מועמדים שנשקלים ברצינות וייתכן ובצוות המקצועי יעדיפו מועמד אחר ואפילו לא להנחית למבחנים את גונזאלס. בנוסף בחיפה גם שוקלים מועמדות של שחקנים ישראלים. סיראז' נסאר שהיה מבוקש במועדון עשוי להישאר בהפועל באר שבע כשבחיפה חושבים גם על אפשרות של החתמת דני פרדה מבית"ר ירושלים. פרדה לא מרוצה ממעמדו ובחיפה ינסו להביאו מבית"ר שצפויה לבקש גם סכום כספי עבור כרטיסו. לשחקן יש חוזה בבירה לעוד שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully